Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، سید محمد قدسی به همراه جمعی از مشاوران و مدیران معاونت فنی و زیربنایی این سازمان از مراحل پیشرفت در ساخت پروژه های تجاری، گردشگری و مسکونی شهر قشم بازدید کرد.

هدف از این بازدید، شناسایی مشکلات احتمالی برای کمک جهت به جریان انداختن مراحل ساخت، بررسی استانداردها و شیوه های ایمنی و فنی رعایت شده در اجرای پروژه ها و درصد پیشرفت کار برای برنامه ریزی و ظرفیت سنجی حوزه های اقتصادی و خدماتی شهر قشم تا پایان سال جاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم ضمن بازدید از مجتمع های تجاری معراج، تاپ آیلند وهتل های ماتیا، زیگورات و چندین برج مسکونی دستوراتی جهت رفع مشکلات و سرعت بخشی روند اجرای پروژه ها، صادر کرد.

46

کد خبر 1596175

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان و ایده مردم در رفع مشکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح چهارشنبه در میز خدمت روستای خسروآباد که با حضور استاندار کردستان برگزار شد اظهار کرد: امروز در روستای خسروآباد مردم این روستا و بخش چنگ الماس به بیان مشکلات خود می‌پردازند.

وی افزود: رفع مشکلات مردم امری مهم است و لازم است تا با تلاش مضاعف در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

محبیان عنوان کرد: مردم همواره یاری رسان دولت در تمام امور هستند و در انجام امورات و رفع مشکلات از توان و فکر مردم استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در میز خدمت روستای خسروآباد مردم بخش چنگ الماس به بیان مشکلات خود پرداختند و مدیران کل استان نیز در راستای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دادند.

کد خبر 6100173

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • توان و ایده مردم در رفع مشکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد