Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس تابش روز سه شنبه پس از نشست مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک در مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز تصمیمات بسیار خوبی در این نشست گرفته شد به نحوی که اهتمام مجموعه متولیان تولید و توزیع بر اجرای سیاست‌های طرح قیمت‌گذاری کالا از مبداء و تامین حقوق مصرف‌کنندگان باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درج قیمت از مبدأ تولید کالا هم شفافیت در فرآیند تولید و توزیع را به‌همراه دارد و هم باعث کاهش قیمت در برخی زنجیره‌ها و حذف گردش مضاعف کالا از تولید تا توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: واحدهای متعدد تولیدی در استان مشمول درج قیمت از مبدأ تولید کالا شده‌اند و همه نسبت‌به اجرای مناسب این طرح اهتمام دارند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: مصوبه امروز نشست کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک این بود که همه ذی‌نفعان تنظیم بازار در استان اهتمام جدی برای درج قیمت کالا از مبدأ تولید داشته باشند.

تابش ادامه داد: امروز بعدازظهر نیز نشستی با متولیان تولید و توزیع کالا در خراسان‌رضوی خواهیم داشت و به سوالات احتمالی آنان پیرامون چگونگی درج قیمت در بخش تولید و نحوه اجرای این طرح پاسخ داده خواهد شد.

وی بیان کرد: اهتمام خراسان‌ رضوی و کشور برای اجرای طرح قیمت‌گذاری کالا از مبداء جدی است و اقدامات تشویقی دیگری نیز در حاشیه آن در حال انجام است که از جمله آن ارایه تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای مجریان طرح بوده است که اجرای این سیاست در دستور کار قرار دارد.

تابش افزود: از هر اقدامی مانند نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا که بتواند جریان قیمت‌گذاری کالا را در فرایند تولید تا توزیع مناسب قرار دهد، مورد استقبال قرار می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که همه ذی‌نفعان بتوانند در این طرح اصولی دولت، مبنی بر قیمت‌گذاری کالا از مبداء در زنجیره تامین تا توزیع همکاری لازم را داشته باشند تا ناگزیر به ورود به بحث‌های سلبی نشویم و با همین فعالیت‌های ایجابی طرح را ادامه دهیم.

برچسب‌ها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد تنظیم بازار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد تنظیم بازار قیمت گذاری کالا تنظیم بازار درج قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات