Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@08:38:20 GMT

پای تسلا به ترکیه باز شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۴۲۹

پای تسلا به ترکیه باز شد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، تنها در سال گذشته، این خودروساز آمریکایی بیش از ۹۰۰ هزار دستگاه از خودروهای برقی خود را به سراسر جهان صادر کرد.

این افزایش ۸۷ درصدی نسبت به فروش سال ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد. در حال حاضر، ایالات متحده و چین بزرگ‌ترین بازار تسلا در جهان محسوب می‌شوند؛ اگرچه اکنون بازار جدیدی برای این برند باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری پاناسونیک برای تولید باتری‌های تسلا

این سازنده خودروهای برقی همچنین در حال کار بر روی راه‌اندازی یک شبکه سوپرشارژر در این کشور است که بیشتر مناطق بالکان را به همراه چندین نقطه شارژ سریع در بلغارستان در بر خواهد گرفت.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد هدف فروش این شرکت در ترکیه وجود ندارد.

کد خبر 652665 برچسب‌ها خودرو - جهانی ترکیه خودرو شرکت‌ خودروسازی تسلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی ترکیه خودرو شرکت خودروسازی تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: حدود ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد کشور شده که در روزهای آینده عرضه خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو 2024 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و تاکنون از 30 هزار نفر 15 هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی  افزود: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از 12 تا 13 هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به 5500 خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد