Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@02:13:23 GMT

دروازه بان مد نظر گل‌محمدی درخواست جدایی داد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۷۰۹

دروازه بان مد نظر گل‌محمدی درخواست جدایی داد

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پیش از شروع این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شایعه‌ای مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی خواستار دروازه بان جدیدی است در رسانه‌ها منتشر شد اما مشخص شد که سرمربی پرسپولیس دروازه بان مد نظر خود را پیدا نکرده است.

 مدتی بعد و در اواسط نیم فصل اول شایعاتی مبنی بر اینکه گل‌محمدی خواستار رشیدمظاهری است منتشر شد اما پس از اینکه باشگاه استقلال اعلام کرد که به بازیکنان تیم خود برای تیم‌های رقیب رضایتنامه میدهد نظر گل محمدی به دروازه بان دیگری جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سعید جلالی راد، دروازه بان پدیده، که توسط خود گل‌محمدی معرفی شد گزینه بعدی مدنظر سرمربی سرخپوشان بود.

 شنیده ها حاکی از این است که جلالی راد نیز قصد جدایی از پدیده را دارد و البته ناگفته نماند چون رقمی که باید به او پرداخت می‌شد پرداخت نشده است این بازیکن می‌تواند قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند.

 او در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده است و یحیی گل‌محمدی نیز منتظر این است که پس از اینکه این بازیکن از پدیده جدا شد و در صورت توافق با پرسپولیس، سعید جلالی راد را به لیست پرسپولیس برای ادامه فصل اضافه کنید.

مهسا حسینی

هومن جعفری کد خبر: 1127229 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران دروازه بان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

به نقل از ایسنا بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900306

دیگر خبرها

  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده