Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@03:09:23 GMT

وزیر آموزش و پرورش: مدارس کاملا باز است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۰۵۱۰

وزیر آموزش و پرورش: مدارس کاملا باز است

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه افتتاح ۸ پروژه آموزشی خیرساز  اظهارکرد: امیدواریم که نهضت مدرسه‌سازی تداوم پیدا کند و از دست‌اندرکاران به ویژه خیرین عزیز به جهت ساخت مدارس باکیفیت تشکر می‌کنم.

وی افزود: مدارس کاملا باز است و توسط ستاد ملی کرونا نیز اعلام شده و امروز می‌بینیم که در حوزه حمل و نقل‌ها در از طرق هوایی، ریلی و زمینی چون گذشته باز است و افراد کنار یکدیگر با رعایت موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش اساسی ماسک در پیشگیری از ویروس امیکرون بیان‌کرد: گویا تعدادی برای خودشان از این وضعیت برداشت‌هایی دارند و مدارس باز بوده‌ و خانواده‌ها فرزندان خود را به مدارس بفرستند.

نوری در پاسخ به سوالی مبنی بر نگرانی خانواده‌ها با توجه به افزایش مبتلایان به سویه جدید، تصریح‌کرد: در حال حاضر ستاد کرونا موردی مبنی بر تعطیلی یا کم‌رنگ‌شدن مدارس اعلام نکرده و بهتر است دانش‌آموزان با رعایت موارد بهداشتی در کلاس حاضر باشند.

وی  در خصوص بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح‌کرد: این طرح از روز یکشنبه در دستور کار کمیسیون قرار داشته و امروز نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1127204 برچسب‌ها مدارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش سرافراز نگه داشته شده باشند
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود