Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@20:01:11 GMT

واکنش بازار ارز به سیگنال‌ های مثبت مذاکرات

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۰۵۱۵

‍‍‍‍‍‍

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ با انتشار برخی اخبار مثبت از سوی مذاکره‌کنندگان در وین، همچون آمادگی ایران برای مذاکره با آمریکا و یا حتی احتمال آزادی زندانیان آمریکایی در صورت رفع تحریم‌ها، بازار امروز واکنش نشان داد و قیمت دلار اندکی کاهش یافت.

در معاملات صبح، بازار ارز نسبت به معاملات عصر دیروز تغییر چندانی نداشت و قیمت آن اندکی کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در معاملات عصر این کاهش قیمت ادامه یافت و در این ساعت از معاملات دلار آزاد در محدوده قیمت ۲۸هزارتومان معامله می‌شود.

همچنین طبق اعلام کانون صرافان، دلار در صرافی‌ها با حدود ۱۰۰تومان کاهش با قیمت ۲۵هزارتومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۸۰تومان برای فروش معامله شد. یورو نیز در صرافی‌ها کاهش قیمت داشت و در معاملات عصر، ۲۸هزار و ۵۰۰تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۲۹تومان برای فروش تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت دلار و یورو را نسبت به دیروز کاهش داده است. به این ترتیب دلار با حدود ۳۰۰تومان کاهش در صرافی ملی، ۲۵هزار و ۴۲۱تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۱۶۸تومان برای خرید قیمت خورده است. یورو نیز با همین مقدار کاهش، در تابلوی این صرافی، ۲۸هزار و ۸۲۳تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۵۳۶تومان برای فروش نمایان شد.

در سامانه نیما، دلار آمریکا، ۲۴هزار و ۴۲۳تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۴۶تومان برای فروش قیمت خورده است. یورو نیز در این سامانه با قیمت ۲۷هزار و ۶۳۰تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۸۸۱تومان برای فروش معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد بازار بیش از هر زمان دیگری چشم به انتظار رسیدن اخبار از وین باشد. البته نه گمانه‌ زنی‌هایی از آن دست اخباری که طی روزهای گذشته مطرح شد. بلکه اخباری مبنی بر توافق میان طرفین که بتواند بازار ارز را تکان بدهد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد وین قیمت دلار برجام بازار ارز قیمت ارز قیمت لیر بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط کاهش قیمت دلار در صرافی ها نرخ رسمی ۷ ارز کاهش یافت ریزش بازار ارز با قوت‌ گرفتن دستیابی به توافق / قیمت دلار ۷۵۰ تومان کاهش یافت نوسان اندک در بازار ارز / کمین معامله‌گران برای توافق احتمالی واعظی: بارها گفته‌ایم نرخ فعلی ارز را غیرواقعی می‌دانیم ارزش لیر ترکیه تقویت شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها واکنش بازار ارز به سیگنال‌ های مثبت مذاکرات خبر خوش سخنگوی دولت برای تیم ملی فوتبال تولید ۹۸ درصد از دنباله بندهای کشاورزی در کشور سردار باقری: ایران مخالف اشغالگری است جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان تهران برگزار شد قیمت طلا و سکه بعد از توافق چه خواهد شد؟ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱۱/۵ قیمت تن ماهی (جدول) روی صادرات گاز قطر حساب نکنید بانک گردشگری و هلدینگ ماهان در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کدام شهرها بیشترین جمعیت متولدان خارجی را دارند؟ تور زمینی باکو چند؟ ( جدول ) افزایش سه برابری حقوق سربازان در سال آینده تولیدکنندگان مناطق آزاد ملزم به درج قیمت تولید کننده می‌شوند امشب؛ چهارمین گفت‌ و گوی تلویزیونی رییسی مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها میانگین سرعت اینترنت در کشورهای جهان افزایش ۱۵۴ درصدی کفایت سرمایه بانک مسکن طی ۲ سال گذشته قیمت واقعی مرغ چقدر است؟ واکنش غیرمنتظره بازار خودرو به اخبار برجام جزییات آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال تمایل جمهوری آذربایجان به مشارکت ایران در بازسازی قره‌ باغ سود سهام بالاخره از طریق سجام واریز شد اصفهان مقصد بعدی عرضه محصولات پر مصرف دیزلی نفت ایرانول قیمت گوشی (محدوده ۱۰میلیون / جدول) مذاکرات وین به بن بستی خطرناک نزدیک می‌شود استفاده از خودکار برای کاهش فشار خون! سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی به ۱۱ درصد رسید شناخت انواع نمک و خواص آن ها! بعد از ترک قند و شکر این اشتباهات را نکنید ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا بورس امروز ۵ بهمن ماه۱۴۰۰ / سقوط آزاد شاخص، تمامی ندارد درمان گلودرد با این چای ها! مقامات هلندی اپل را ۵ میلیون یورو جریمه کردند آشنایی با روش های جوانسازی پوست! دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه توگو قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران آغاز ارزیابی ملی توسعه آهن و فولاد گل‌گهر بر اساس الگوی تعالی سازمانی دوره درمان اومیکرون چند روز است؟ واکسیناسیون کودکان کی آغاز می شود؟ پیش بینی بازار مسکن پس از احیای برجام مذاکرات عراق با ایران برای افزایش صادرات گاز به این کشور تضمین سلامت روانی مردان در نقش پدری! دیدار اولیانوف با نماینده قطر در حاشیه مذاکرات وین موج ششم کرونا اسفند ماه به قله می رسد قطع برق در شهرهای بزرگ قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان پوست کدام میوه ها دارای خاصیت است؟ روش ساده جوان سازی دور چشم ها! رییس جمهور جمعه به گیلان می رود کرونا، شرایط عجیبی در تیم ملی به وجود آورده است DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وین قیمت دلار برجام بازار ارز قیمت ارز قیمت لیر برای خرید کاهش یافت قیمت دلار برای فروش بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.

به گزارش ایسنا، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد. وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند. وی خاطرنشان کردکه الگوهای مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان ‌می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

به گزارش کریپتو، پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که  ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۰ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۲۹۴.۹۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۸۹.۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۹ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۷ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۸۱.۶۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۸۰ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۴.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۴ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۲۸۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۲۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۹۰ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۸۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۴۹ درصد افزایش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۹۹ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • دلار باز هم نزولی شد
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟