Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هفتمین نشست معاونان پارلمانی وزارت خانه ها و دستگاههای اجرایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و  حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در محل وزارت اطلاعات برگزار شد.

سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در این نشست به سفر رئیس جمهور به روسیه اشاره کرد و گفت: این سفر بسیار مهم بود و مذاکرات و توافقات بسیار خوبی هم صورت گرفت که در آینده اقتصادی کشور هم  تاثیرات خوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: در تمامی موضوعات از جمله اقتصادی، سیاسی و نظامی توافقات برنامه‌ریزی شده خوبی انجام گرفت و اقدامات اجرایی هم در راستای توافقات صورت گرفته آغاز شده است.

وی تاکید کرد: علیرغم سیاه‌نمایی‌ها و حاشیه پردازی ها  که برای زیر سوال بردن سفر مهم رئیس جمهور صورت گرفت نتایج ارزش مندی حاصل شد، دولت همواره وقت خود را صرف خدمت می کند و  دروغ پردازی ها و حاشیه سازی ها در عزم راسخ دولت در پیش برد دیپلماسی اقتصادی خللی وارد نمی‌کند.

حسینی با بیان اینکه دولت و مجلس در یک مسیر ولایی و انقلابی گام برمی دارند، تاکید کرد: نمایندگان مطالباتی از دولت دارند آن هم بر اساس تقاضاهایی است که مردم از نمایندگان پیگیر هستند  و باید با سعه صدر و تحمل و تعامل کار را جلو ببریم.

وی با اشاره به کارهای زمین مانده‌ای که از گذشته در مقابل دولت قرار گرفته؛ گفت: باید از بحث های حاشیه ای پرهیز کرد و با تعامل برای حل مشکلات گام برداریم.

حسینی با اشاره به جلسات متعدد نمایندگان با آیت الله رئیسی اظهار داشت: آقای رئیس جمهور به دیدار با نمایندگان استانها اهمیت خاصی می‌دهند که این در بین روسای جمهور کم نظیر است و تاکنون با 172‪ نماینده پیرامون مسائل ملی و حوزه های انتخابیه جلسه داشته اند.

همچنین در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات هم با بیان اینکه معیار عمل ماست که می تواند میزان معرفت ما با اهل بیت و تسلیم ما نسبت به آنان را نشانگر باشد، گفت: دشمن و استکبار تمام تلاشش را بر فتنه گری علیه انقلاب و نظام به کار گرفته و خواهد گرفت و همیشه با این فتنه ها روبرو بوده و خواهیم بود.

وی افزود: دشمن تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری‌اش را به کار می‌گیرد ولی این توطئه ها با شکست دشمن و سرفرازی ملت روبرو بوده است.
وی ضمن اشاره به تحریم‌‌های حداکثری دشمن گفت: با همه این تحریم‌ها ملت و دولت و رهبری و نظام و نیروهای مسلح با اقتدار و سرفرازی ایستاده اند و کشور هر روز پیشرفت می‌کند.

در این نشست همچنین قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی و ادیانی معاون تقنینی معاونت پارلمانی و تعدادی از معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص تعامل سازنده با مجلس مطرح کردند.

گفتنی است پیش از این جلسات معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی به میزبانی سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و وزارت دفاع و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پوتین وزارت اطلاعات رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است