Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:20:37 GMT

ایران بزرگ ترین چالش خارجی اسرائیل است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۰۸۶۸

ایران بزرگ ترین چالش خارجی اسرائیل است

در گزارش سالانه اندیشکده امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه اسرائیل به تنهایی قادر به مقابله با ایران نیست، آمده است که ایران بزرگ ترین چالش خارجی برای این رژیم است.

به گزارش مشرق به نقل از العربی الجدید، اندیشکده امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش سالانه خود را به اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از گزارش سال ۲۰۲۲ اندیشکده امنیتی رژیم صهیونیستی آمده است که ایران بزرگ ترین چالش خارجی برای رژیم صهیونیستی است و این رژیم با توجه به پیشرفت های ایران در برنامه هسته ای به تنهایی قادر به مقابله با این کشور نیست.

در این گزارش تاکید شده است: چه ایران و ابرقدرت ها به توافق برسند و چه نرسند، اسرائیل باید همکاری وهماهنگی و روابط ویژه خود با آمریکا را تقویت کند.

در بخش دیگری از گزارش سالانه اندیشکده امنیتی رژیم صهیونیستی آمده است: ایران به فعالیت های منطقه ای خود ادامه می دهد و برای ایجاد تهدید فراگیر برای موجودیت اسرائیل تلاش می کند از جمله اینکه برنامه ساخت موشک های دقیق نقطه زن برای حزب الله در لبنان و نمایندگان خود در سوریه را گسترش داده است، علاوه بر این هزاران موشک و پهپاد ساخته است که می توانند از تمام جبهه ها وارد اسرائیل شوند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رژیم صهیونیستی العربی الجدید حزب الله لبنان اسرائیل اسحاق هرتزوگ آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اندیشکده امنیتی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که این نشست درباره بررسی آخرین تحولات توافق تبادل‌اسرا و حمله احتمالی نظامی به رفح است.

طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌ تا حمله زمینی گسترده به رفح را آغاز کند. با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، حملات هوایی و بمباران‌ها تشدید شده و در روزهای اخیر مناطق مسکونی رفح هدف حمله قرار گرفته‌اند.

پیش از این هم در بهمن سال گذشته شهر رفح مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و در آن زمان رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید بسیاری از کشورها مواجه شده بود؛ کما اینکه در گزارش‌های خبری آمده مصر تهدید کرده در صورت حمله زمینی اسرائیل به رفح، از پیمان کمپ دیوید خارج خواهد شد.

نتانیاهو همواره برای نابودی حماس، حمله به رفح را جزو ضروریات دانسته و مدعی است که سران حماس و شهرک‌نشینان زندانی‌شده از سوی مقاومت در این شهر حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد