Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - عباس شمس‌اللهی در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت گاز استان ایلام که به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر برگزار شد، به گوشه‌ای از توانمندی‌های زنان شاغل در شرکت در امور تخصصی پرداخت و گفت: بانوان شاغل در این شرکت جدا از انجام وظیفه و مدیریت منزل و تعلیم و تربیت فرزندان، توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری نیز نقش خود را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تربیت فرزند صالح و تحویل آن به جامعه یکی از اساسی‌ترین وظایف مادر در خانواده است، گفت: تربیت فرزند از رکن‌های اساسی رشد و پیشرفت جامعه است و در این راستا بانوان شاغل در این شرکت می‌بایست به این موضوع مهم توجه جدی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه (س)، گفت: روز ولادت آن بانوی آسمانی، روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و از اصول منطق اخلاقی اسلام است، زیرا تمام ابعادی که برای زن و یک انسان کامل متصور است در کالبد حضرت زهرا (س) جلوه کرده است.

او به اهمیت جایگاه زن و مادر در جامعه اشاره کرد و گفت: الگو‌گیری از شخصیت کامل و بی بدیل حضرت زهرا (س) برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی است.

همچنین در این مراسم مشاور امور بانوان و خانواده شرکت گاز استان ایلام از حمایت‌های مدیرعامل شرکت در توجه و استفاده از توانایی بانوان شاغل در رده‌های مدیریتی این مجموعه قدردانی کرد و گفت: این امور در طول سال جاری تاکنون مطالبات و انتظارات بانوان شاغل را مطرح و پیگیری کرده است.

شهناز سلطانی به اقدامات انجام شده این شرکت در حوزه بانوان شاغل اشاره کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از بانوان شاغل در رده‌های مدیریتی این شرکت بکار‌گیری شده‌اند که این نشانه توانمندی آنان در زمینه‌های مختلف بوده است.

او از پیگیری و رفع نیازمندی‌های بانوان شاغل در این شرکت خبر داد و گفت: امور بانوان و خانواده این شرکت در خدمت زنان شاغل در این مجموعه می‌باشد و رفع مسائل و مشکلات آنان را پیگیری می‌کند.

در این مراسم از ۳۶ بانوی شاغل در شرکت گاز استان ایلام با اهدای لوح سپاس، هدایای نقدی و شاخه گل تقدیر شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز تربیت فرزندان شرکت گاز استان ایلام بانوان شاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)