Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@10:48:03 GMT

پایان قدرت نمائی ۴ قاچاقچی مواد مخدر به مرکز کشور

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۹۶۰

پایان قدرت نمائی ۴ قاچاقچی مواد مخدر به مرکز کشور

سردار احمد طاهری از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف ۵۱۱ کیلو مواد افیونی در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اعضای یک باند سازمان یافته را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شمال استان به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این رابطه عصر روزگذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های هیرمند و نیمروز در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور شمال استان، اعضای این باند را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر حوالی روستای "ماککی" هیرمند بودند، مشاهده کردند و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ  بدون توجه به ایست پلیس، قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام به موقع مأموران هر ۲ خودروی آنها زمین گیر شد.

وی بیان کرد: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری ۴ سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها، ۵۱۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را کشف کردند و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳۵ تن روغن خوراکی قاچاق

طاهر اضافه کرد: در راستای طرح‌ مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی سفید آبه شهرستان نیمروز، هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور نهبندان به زاهدان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۳۵  تن روغن خوراکی قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز حمل را کشف کردند، ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه ۲ متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه