Web Analytics Made Easy - Statcounter

گره استان‌ها- معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه در استان سمنان کویر یکی از طرفیت‌های گردشگری است گفت: اقدامات جدی در حوزه کویر استان سمنان انجام شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، جواد واحدی پیش از ظهر امروز در نشستی با استاندار سمنان اظهار داشت: در استان سمنان جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری وجود دارد و حتی در دنیا هم کمتر از آن دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرفیت بسیار مهم کویر در استان سمان گفت: سمنان یکی از استان‌های کویری است که کویر آن بسیار بکر و دست نخورده بوده و از کویرهای نمونه در کشور است.

معاون وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور بر ضرورت استفاده از ظرفیت کویر در استان سمنان تأکید کرد و گفت: نیاز است تا در این زمینه اقدامات جدی انجام شود.

برگزاری برنامه های کویر نوردی و تور گردانی

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور بر ضرورت برگزاری  برنامه‌های کویر نوردی و تور گردانی در استان سمنان تأکید کرد و گفت: با اجرای برنامه‌هایی از این دست می‌توان ظرفیت‌های این حوزه را معرفی کرد.

سمنان ظرفیت بالایی در زمینه صنایع دستی دارد

واحدی همچنین با اشاره به پتانسیل‌های بالای موجود در حوزه صنایع دستی در استان سمنان نیز گفت: سمنان ظرفیت بالایی در زمینه صنایع دستی دارد و باید به این مهم توجه شده و اقدامات جدی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به انتصاب مدیر کل جدید میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز گفت: کرم زاده دارای تجربه و تخصص فراوان در حوزه تحت مسئولیت خود است.

روایت تسنیم از" روستای سهیلی"، نگین گردشگری دریایی قشم+ فیلمبرگزاری همزمان نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی موجب ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر می‌شودبرگزاری نمایشگاه گردشگری تهران آسیب کرونا را جبران نمی‌کندسرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مدیر کل جدید میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان  نیز از استان سمنان به عنوان یک استان خاص و منحصر به فرد نام برد و گفت: امیدوارم با کمک استاندار که دارای تفکر و دغدغه‌های ارزشمند در حوزه میراث فرهنگی است  است گام‌های مطلوبی در این حوزه برداشته شود.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری و صنایع دستی استان سمنان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.
علیرضا جیلان تأکید کرد: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.
جیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.
وی یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

دیگر خبرها

  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز