Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک نفت مسجدسلیمان که بازیکن محبوب فراز کمالوند به شمار می‌رفت، پس از جدایی این مربی به دنبال پایان همکاری با نفتی‌هاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان پس از دیدار روز یکشنبه مقابل پیکان تعطیل شد و شاگردان محمود فکری، تمرینات خود را از روز جمعه آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان نفت MIS فردا (پنجشنبه) عازم تهران می‌شوند و در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر،‌ اردویی تدارکاتی در تهران برپا خواهند کرد. آنها تست‌های پزشکی را در مرکز پزشکی ایفمارک پشت سر خواهند گذاشت.

نامه‌ای که فعالیت 1.5 سال اخیر نفت مسجدسلیمان را غیرقانونی می‌کند

همچنین کرار جاسم در روزهای گذشته، درخواست جدایی از نفت مسجدسلیمان را مطرح کرده است. کرار که بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، اولین بار پیش از بازی با پیکان اعلام کرد که قصد دارد از جمع نفتی‌ها جدا شود و مذاکراتش را با مدیران نفت مسجدسلیمان دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین