Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف ۵۱۱ کیلوگرم مواد افیونی در شمال استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهریاظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند سازمان یافته را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شمال استان به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه عصر روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های هیرمند و نیمروز در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب‌العبور شمال استان، اعضای این باند  را که با دو دستگاه پژو 405 در حال جا به جایی محموله مواد مخدر حوالی روستای "ماککی" هیرمند بودند، مشاهده کرده و به آنها دستور ایست دادند.

هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به وقوع شرایط جوی در استان هشدار داد100 برنامه فرهنگی و هنری دهه فجر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودسرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان منصوب شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام سریع و به موقع مأموران هر دو خودروی آنها زمین‌گیر شد.

وی بیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری چهار سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها، 511 کیلو  و 400 گرم تریاک کشف کردند و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/393/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه