Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:36:00 GMT

درخشش خبرنگار فارس در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۶۴۲۸

درخشش خبرنگار فارس در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف

به گزارش خبرگزاری فارس، جایزه ادبی یوسف طی دوره‌های مختلف و با هدف خلق آثار ادبی با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم، مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب داستان‌های کوتاه برگزار شده است.

در دهمین دوره این جشنواره و با اعلام فراخوان، ۳۴۴۶ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد؛ از این تعداد، ۱۸۱ اثر به عنوان برگزیده استانی به مرحله بعدی داوری منتقل شدند که در سطح ملی، ۳۶ اثر، نامزد دریافت جایزه شد؛ در پایان نیز از بین این تعداد از نامزدها، ۱۸ نویسنده با رای هیات داوران به عنوان برگزیدگان ملی این رویداد ادبی، انتخاب و معرفی شدند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که حنان سالمی، نویسنده خوزستانی، به عنوان یکی از ۱۸ برگزیده ملی دهمین دوره جایزه ادبی یوسف، معرفی و تقدیر شد.

آثار برگزیدگان دهمین دوره جایزه ادبی یوسف در کتاب به چاپ رسیده و طبق اعلام رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، تولید مستند ۱۰۰ قسمتی با محوریت داستان‌های برگزیده این جایزه در دستورکار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری سازمان صداوسیما، قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جایزه ادبی یوسف نویسنده اختتامیه ادبیات جشنواره ملی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جایزه ادبی یوسف دهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان مردمی دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه، با ثبت نزدیک به بیست میلیون رأی در شبکه شاد مشخص شدند و نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی جشنواره اعلام شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره عروسک‌خونه شب گذشته به صورت اختصاصی از شبکه شاد به صورت زنده پخش شد که بیش از ۴۵۲ هزار کاربر شاهد این برنامه بودند.

۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند. بر اساس آرا مردمی، نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی اعلام شد.

همچنین، نمایش‌های «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و «کفشدوزک بداخلاق» به ترتیب با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۱ میلیون و ۸۷ هزار رأی به عنوان آثار دوم و سوم انتخاب شدند.

بیش از یک میلیون کاربر عضو کانال ویژه عروسک‌خونه در شبکه شاد هستند و در زمان رأی‌گیری بیش از ۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار رأی برای انتخاب آثار برگزیده ثبت شده است.

در کنار مراسم اختتامیه، مسابقه ویژه‌ای برای بینندگان پخش زنده طراحی شدکه کاربران می‌توانستند با پاسخ به سوال در قرعه‌کشی پنج دستگاه تبلت شرکت کنند.

شبکه شاد بخش ویژه عروسک‌خونه را همانند سال گذشته در اختیار کاربران قرار داد تا علاوه بر تماشای نمایش‌های مختلف بتوانند، بهترین آثار مردمی را انتخاب کنند.

کد خبر 6091347 علی قدمی

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است