Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور لیست بازیکنان مدنظر خود را برای تقویت تیمش به باشگاه ارائه کرده است که در میان آنها نام دو بازیکن داخلی، دو بازیکن خارجی و یک مهاجم نام آشنا به چشم می‌خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، براساس تصمیمات اتخاذشده در جلسات زونیمیر سولدو با مدیران باشگاه تراکتور، لیست اسامی مدنظر سرمربی کروات این تیم برای تقویت سرخپوشان تبریزی در نیم‌‌فصل در اختیار مدیران باشگاه قرار گرفته است و شنیده می‌شود مذاکرات ابتدایی برای جذب چند بازیکن نیز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتوری‌ها که اکنون بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی یکی از مشکلات جدی آنهاست، با مساعدت برخی مدیران استانی در حال تأمین منابع برای پرداخت مطالبات باشگاه تراکتور هستند تا پس از رفع این مشکل، سراغ جذب بازیکنان مدنظر سولدو بروند.

در همین زمینه شنیده می‌شود مهدی کیانی، میثم تیموری و گادوین منشا به همراه دو بازیکن صربستانی در لیست خرید زمستانی زونیمیر سولدو قرار دارند که در این میان و با توجه به درخشش منشا در نیم‌فصل نخست، بسیار دور از انتظار به نظر می‌آید.

تمرینات تیم فوتبال تراکتور قرار است از روز شنبه هفته آینده و در تبریز از سر گرفته شود.

پرداخت بخشی از مطالبات 3 بازیکن تراکتور برای جلوگیری از فسخ قرارداد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی کیانی گادوین منشا فوتبال تراکتور تبریز مهدی کیانی گادوین منشا فوتبال تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی