Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:42:21 GMT

گروههای جهادی خط مقدم خدمت رسانی هستند + تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۵۰۱

گروههای جهادی خط مقدم خدمت رسانی هستند + تصاویر

همایش انتخابات مجمع گروههای جهادی استان ایلام صبح امروز چهارشنبه در محل سالن همایش هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، همایش انتخابات مجمع گروههای جهادی استان ایلام صبح امروز چهارشنبه (6 بهمن ماه )در محل سالن همایش هتل زاگرس شهر ایلام با حضور ضرغام ‍‍‍پرنیان دبیر عالی مجمع جهادگران کشور ، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ، نمایندگان استانداری، ادارات کل ، نهادهای همکار واعضای گروههای جهادی در سطح استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام دراین مراسم گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)بانوی دو عالم است که با الهام گرفتن از مکتب این بانوی بزرگ می توان به سعادت دنیا و آخرت دست یافت.

وی افزود: در زمانی که برای همه چیز به بیگانگان وابسته بودیم و مردم در رنج و سختی زندگی می کردند مردم به صحنه آمدند و خواهان پایان یافتن سلطه استکبار بر مردم شدند.

کریمیان در ادامه گفت: واقعیت این است که در زمان پهلوی در بسیاری از شاخص ها در وضعیت مناسبی قرار نداشتیم به همین دلیل با پیروزی  انقلاب اسلامی در همه زمینه ها تغییر ایجاد شده و رویکرد جدیدی اتخاذ گردید.

وی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فضای کار جهادی و خدمت به مردم در نقاط مختلف کشور فراهم شد که تشکیل گروههای جهادی به عنوان یک رویکرد مهم تلقی می شود توانسته است بسیاری از مشکلات مردم را حل کند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: گروههای جهادی که مشغول خدمت رسانی ، محرومیت زدایی و ساخت و ساز هستند در حقیقت بهره اصلی را خود می برند که به ساختن درون منجرمی شود و راه رسیدن به خداوند را نزدیک تر می کند.

وی عنوان کرد: یک ویژگی گروههای جهادی این است که علاوه بر فعالیت خود مردم را نیز به تکاپو و فعالیت مثمر وادار می کنند و خود را شریک در کار خیر خواهانه می دانند.

کریمیان بیان داشت: گروههای جهادی با تلاش شبانه روزی در طول تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص در سال های اخیر که درگیر همه گیری ویروس کرونا بودیم توانستند صحنه های زیبا و به یاد ماندنی،  در راه خدمت به مردم خلق کنند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در ایران اسلامی ظرفیت های زیادی  وجود دارد که با استفاده از منابع طبیعی و خدادادی و استعداد جوانان می توان به قله های پیشرفت دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

کلیدواژه: جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین گروههای جهادی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل، عباس نوظهور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ مجموعا ۵۰۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.
وی افزود: در سال ذکر شده ۱۳۵ مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۳۶ مورد آب‌رسانی در روستا‌های استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع ۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.
نوظهور به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲هزار و ۴۰۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.
رییس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.
نوظهور ادامه داد: طی این ایام ۲۵ واحد مسکن مددجویی، احداث ۱۰ کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در ۷ نقطه، ۴ سیل بند، ۱۵ مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند