Web Analytics Made Easy - Statcounter

 همشهری محله_ مریم قاسمی: در اجرای «طرح تحول در نگهداشت شهر» که به ابتکار شهردار تهران در مناطق مختلف به اجرا در می آید، خدمتگزاران شهر با رصد دقیق و شناسایی مشکلات ریز و درشت شهر و محله، برای حل و فصل مسائل مطرح شده توسط شهروندان قدم بر می دارند.
«عباس خلیفه»، درباره چگونگی اجرای این طرح در ناحیه۶ منطقه۱۸ گفت: «ما برای اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر به هیچ عنوان محدودیت زمانی و مکانی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرجا که نیاز باشد لباس نوکری و خدمت به تن می کنیم و در صحنه حضور داریم. هدف اصلی کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی و رفاه ساکنان شهر است».


شهردار ناحیه۶ شهرداری منطقه۱۸ افزود: «محوریت و اساس اجرای این طرح بهره گیری از دیدگاه و نظر خانواده های معظم شهداست. برای همین با همراهی شورایاران، معتمدان و فرماندهان بسیج در طرح  تحول در نگهداشت شهر به صورت کوچه به کوچه به منازل نورانی خانواده معظم شهدا می رویم و ضمن دیدار و تکریم آنان، در شناسایی و حل مشکلات شهر و محله از آنها کمک می گیریم.»
گفتنی است مسئولان ناحیه۶ منطقه۱۸ طی روزهای گذشته با همراهی شورایاران، معتمدان محله و فرماندهان بسیج به دیدار خانواده های معظم شهیدان الفی نواران، قهرمانی، حبیبی، اقبال زاده رفتند و از دیدگاه و نظر آنان در مسائل و مشکلات شهر و محله بهره مند شدند.
 

کد خبر 652739

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست