Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان با بیان اینکه استخرها متعلق به هیات شنا و نجات غریق است، گفت: همدلی در هیات های استان بسیار مهم است و اگر هیاتی پای کار باشد در اولویت ما قرار خواهد گرفت و ما آماده هستیم در هر نقطه در استان زمینی برای ساخت استخر در نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمید بنی تمیم در جلسه ایی با اعضای هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان در خصوص اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: خود را عضوی از جامعه ورزش می دانیم، و اولویت را پر و بال دادن به هیات های ورزش استان در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: اگر هیاتی را پای کار ببینیم، قطعا در اولویت کاری ما قرار می گیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص مشکل اعزام هیات شنای استان خوزستان برای حضور در رقابت ها افزود: در خصوص اعزام ها تا حد امکان اداره کل به هیات کمک خواهد کرد.

بنی تمیم بیان کرد: با توجه به ظرفیت مناسب استان، رقابت های قهرمانی شنا و واترپلو استان برگزار شود، از باشگاه فولاد و کمک آقای گرشاسبی حتما استفاده می کنیم، از طرفی استخر شرکت ملی حفاری نیز تازه به بهره برداری رسیده و می توان از این ظرفیت نیز بهرمنده شد.

او در خصوص مشکل ها فنی تیم ها اضافه کرد: جلسه تخصصی با تمامی هیات ها برگزار خواهد شد. اداره کل روی رشته های پر مدال مانند شنا حساب ویژه ای باز کرده، همچنین در زمینه استعدادیابی ها نیز هزینه هایی که باید برای حفظ استعدادها شود و مسابقه هایی که باید برگزار کنیم را مد نظر داریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: از آقای حسامیان و همکاران او در هیات شنای استان تشکر می کنم که همدلی را در این مجموعه می بینم  و این امر برای من یک دلگرمی است چون پای کار و همدل بودن رییس یک هیات و مجموعه او سیگنال های مثبتی می دهد، ما هم در اداره کل وقتی هیاتی را پای کار می بینیم امیدوار می شویم و قطعا تلاش برای تسهیل در امور آن هیات در اولویت کاری من قرار می گیرد.

بنی تمیم در خصوص اختصاص استخر به هیات شنای خوزستان تصریح کرد: اگر اسپانسر داشته باشید و بخواهید استخری بسازید ما می توانیم به شما زمین بدهیم چون یکی از معضل های بزرگ حال حاضر ساخت استخر، زمین است، در سه چهار نقطه اهواز زمین داریم، در هر نقطه خوزستان هم بخواهید برای تهیه و اختصاص زمین به هیات کمک می کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان نیز در پاسخ به درخواست رییس هیات شنای استان مبنی بر اختصاص سانس هیات از استخرهای اداره کل حداقل برای تمرین تیم های استان، افزود: حتما این کار انجام خواهد شد و سانس های هیات شنای استان به آن اختصاص داده می شود./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان خوزستان اداره کل ورزش و جوانان جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان رقابت رقابت فولاد مد اداره کل ورزش زمین اداره کل ورزش و جوانان زمین رقابت های قهرمانی استخرها برنا خوزستان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان استعداد یابی ورزشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هیات شنای استان استان خوزستان بنی تمیم هیات شنا هیات ها پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان معتقد است اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در استان خوزستان این حوزه را یکپارچه می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تدوین و اجرای صحیح طرح ملی آمایش سرزمینی ورزش، اظهارکرد: دو مؤلفه نیازهای ورزش کشور و توزیع عادلانه از شاخصه‌های بارز طرح آمایش سرزمینی محسوب می شود که تحقق این طرح و اجرای دقیق و سالم آن ورزش کشور را به سمت و سوی یکپارچه‌ای می‌برد.

حمید بنی تمیم بیان کرد: طرح آمایش ورزش از نگاه جزیره ای به ورزش می‌کاهد و ساختار ورزش را منسجم‌تر می‌کند و رویای دیرینه ورزش یعنی یکپارچه سازی را محقق می‌کند.

او در ادامه افزود: به عبارتی با اجرای طرح آمایش، پراکندگی ساخت و ساز، پرداختن به غیر ضرورت ها و دخالت های غیر کارشناسی، تصمیمات اشتباه در جانمایی اماکن، ساز و ساخت و موارد فنی در حوزه ورزش تقلیل پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت اجرای طرح در استان خوزستان نیز گفت : با تلاش همکارانم در اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و با مشارکت سایر ارگان ها نقطه زنی این طرح پیش رفته است و اطلاعات و داده ها جمع آوری شدند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان با تکیه بر طرح ملی آمایش سرزمینی می‌تواند به نقطه مطلوب استفاده از ظرفیت های خود برسد.

سکاندار ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان با اشاره به ظرفیت های استان، افزود: سال هاست ظرفیت های فوق العاده استان خوزستان به سبب تصمیمات پراکنده و مسیر نامطلوب هدر رفته است که اجرای این طرح کمک شایانی به یکپارچه سازی ورزش خواهد کرد و علاوه بر استفاده بهینه از سخت افزار ورزش، دستگاه های اجرایی را در یک مسیر واحد قرار خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد