Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهروز سلطانی درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و تمرین نکردن آنها در اعتراض به مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: رضا درویش را نمی‌شناسم و خوب یا بد بودن عملکردش به خودش مربوط است. برای وی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم اما بحث این است که نه تنها درویش بلکه هر مدیری به پرسپولیس می‌آید، باید کاسه‌ای دست‌شان بگیرند و مقابل وزارت ورزش بایستند تا مسئولان وزارت‌خانه در این کاسه پول بریزند تا نصفی از این پول را به بازیکنان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این دلیل می‌گویم نصف پول که متاسفانه شاهد بودیم بخش زیادی از پول‌هایی که در سال‌های اخیر به این باشگاه واریز شده خرج بدهی و ولخرجی مدیران شده است.

* وضعیت فوتبال ایران مانند این شده که مسئول شاسی‌سازی کارخانه بنز مدیرعامل بایرن مونیخ شود

وی ادامه داد: در این قضیه هم باید به درویش حق داد و هم بازیکنان. وضعیت در فوتبال ایران مثل این شده است که مسئول شاسی‌سازی یا سپرسازی کارخانه بنز را به عنوان مدیرعامل بایرن مونیخ یا بایرلورکوزن انتخاب کنند. با این کار تمام دنیا می‌خندند. وقتی فردی غیرمسلط به مدیریت در ورزش را برای مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب می‌کنید مشخص است چنین فردی بالای 100 میلیارد بدهی می‌آورد. درویش هم باید برای پرداخت بدهی‌ها و پول بازیکنان کاسه دستش بگیرد و دنبال پول این طرف و آن طرف بدود.

* بیشتر فوتبالیست‌های ما سواد درآمدزایی برای دوران پس از بازی‌شان را ندارند

کاپیتان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌خواهم به کسی اهانت کنم اما بیشتر بازیکنان ما به دلیل درس نخواندن و سواد درست نداشتن، نمی توانند پس از دوران فوتبال‌شان از این سواد برای درآمدزایی استفاده کنند. چشم امیدشان به همین پول فوتبال است و می‌خواهند با این درآمد چند ساله برای آینده زندگی‌شان اندوخته‌ای داشته باشند. مردم فکر می‌کنند تمام بازیکنان فوتبال هر سال بالای 20 یا 50 میلیارد پول می‌گیرند اما تعداد چنین بازیکنانی خیلی کم است. خیلی از این نفرات زیر یک میلیارد در سال درآمد دارند و زندگی‌شان از همین طریق می‌گذرد.

* بازیکنان پرسپولیس تحمل کنند تا کاسه درویش پر شود

سلطانی توضیح داد: رضا درویش به جز مدیریت در باشگاه سایپا چه سابقه‌ای در ورزش کشور دارد؟ البته باز هم باید از وزیر ورزش تشکر کرد که برخلاف قبلی‌ها فردی را برای مدیریت در پرسپولیس انتخاب کرده که دست‌کم جایی در ورزش سابقه مدیریت دارد اما درویش هیچ کاری نمی‌تواند انجام بدهد. بازیکن هم با اعتصاب و سر تمرین نرفتن به جایی نمی‌رسد. این کار از لحاظ اجتماعی و هواداری خوشایند نیست و باز هم از بازیکنان پرسپولیس خواهش می‌کنم سعه صدر داشته و بازهم تحمل کنند. هر چند می‌دانم خیلی سختی کشیده و تاکنون هم تحمل زیادی داشته‌اند. چند روز صبر کنند تا ببینند کاسه درویش کجا پر می‌شود. هیچ راه دیگری وجود ندارد.

* درویش را مقصر وضعیت پرسپولیس نمی‌دانم ایراد از کسی است که وی را انتخاب کرد

وی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه پرسپولیس یک باشگاه دولتی باشد وضعیت تغییر نخواهد کرد. بازیکنی که برای باشگاه دولتی فوتبال بازی می‌کند، باید بداند انتخابش چنین عواقبی هم دارد. در باشگاه خصولتی برخلاف استقلال و پرسپولیس که دولتی هستند بودجه تعیین شده است و هیچ وقت در سپاهان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و مس رفسنجان چنین مسائلی را نمی‌بینید. من درویش را مقصر نمی‌دانم زیرا وی باید از دولت پول بگیرد. خودش هم مدیر در آمدزایی نیست و باید به فردی ایراد گرفت که چنین انتخابی داشته است.

* از زمان تاسیس در فوتبال ایران می‌گویند سرخابی‌ها خصوصی می‌شوند

دروازه بان اسبق پرسپولیس درمورد اینکه چرا وزارت ورزش فردی را انتخاب نکرد تا بتواند وضعیت مالی بحرانی این باشگاه را با تدابیر اقتصادی خود سر و سامان بدهد، گفت: ایراد کار این جا است که از زمان تاسیس فوتبال در ایران تاکنون که خیلی از بزرگان فوتبال ما در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا دفن شده‌اند گفتیم باشگاه‌ها باید خصوصی شوند اما این اتفاق نیفتاده است. در فیفا چهار اتاق را فقط برای بررسی شکایت‌ها از فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی در نظر گرفته‌اند اما در صورتی که باشگاه خصوصی باشد و وزارت‌خانه هم نظارت کند، چنین مشکلاتی نخواهیم داشت.

* فردی با دکترای فلسفه با رانت مسئول ورزش کشور شد

سلطانی عنوان کرد: قبل از سجادی فردی مسئول ورزش مملکت بود که دکترای فلسفه داشت و از طریق رانت به جایگاه وزارت رسید. سجادی خودش ورزشکار بوده و مشکلات ورزشکاران را درک می‌کند. همانگونه که مدیرعامل کارخانه بنز می‌داند اتومبیل شرکتش بدون سپر یا شاسی نمی‌تواند به خیابان برود،  وزیر ورزش هم درک می‌کند که اکنون تنها راهکار دستور پرداخت مقداری پول برای رفع مشکلات مالی پرسپولیس است اما سه ماه دیگر را باید  چه کار کرد؟ زودتر باید مجلس شورای اسلامی وضعیت دو باشگاه که هزینه چند صد میلیاردی را دارند تعیین تکلیف کند. باید سرخابی‌ها را هرچه سریع‌تر تحویل بخش خصوصی بدهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ملیحه آدینه کد خبر: 1127359 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید "زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور" (زهپاد) شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید "زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دورگ (زهپاد) شدند.

امروزه انواعی از زیردریایی‌های صنعتی سرنشین‌دار وجود دارند که هرچند در دهه‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند اما به‌دلیل حضور انسان دراین وسایل زیر آب، خطرات احتمالی استفاده از آنها را همچنان نمی‌توان نادیده گرفت. در این‌میان ربات‌هایی در دریاها مشغول فعالیت‌ هستندکه با نام ROV(Remotely Operated Vehicle) به‌معنی "زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور" با اختصار فارسی "زهپاد" شناخته می‌شوند.

زهپادها با کمک نیروی انسانی که روی سطح زمین قرار دارد هدایت می‌شوند و در مأموریت‌های برنامه‌ریزی‌شده قادرند بخشی از عملیات را به‌صورت هوشمند و بخشی دیگر را به‌صورت هدایت دستی اپراتور در اعماق آب انجام دهند. «جهان صنعت جنوب»، شرکت دانش‌بنیانی است که از سال 1394 در کشور این ربات‌ها را برای مصارف صنعتی داخلی تولید و عرضه می‌کند.

سید میلاد فیاضی؛ مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان جهان‌ صنعت‌ جنوب ضمن اشاره به این‌که درحال‌حاضر ربات‌های زهپاد پرکاربردترین ربات‌های زیردریایی در دنیا به‌حساب می‌آیند، درباره ویژگی‌های ظاهری این دستگاه‌ها گفت: ظاهر عمومی بیشتر زیردریایی‌های هدایت‌پذیر از راه دور، تخم‌مرغی‌شکل است. ربات‌های تخم‌مرغی‌شکل، معمولا برای فعالیت‌های نظامی یا پیمایش‌های اقیانوسی استفاده می‌شود اما حوزه کاری ما، دستگاه‌های صنعتی و از نوع ساختار آزاد است که باتوجه به نوع پروژه طراحی می‌شود و معمولاً تخم‌مرغی‌شکل نیست، بلکه به‌صورت ربات‌های استراکچری‌اند و از مزایای‌شان امکان تولید در ابعاد مختلف است‌. این مسئله باعث کم‌کردن هزینه‌ها می‌شود و امکان انجام عملیات در محیط‌هایی که فضای کمتری دارد را فراهم می‌کند.

شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی طراحی و ساخته شد

فیاضی می‌گوید: این‌دست‌ ربات‌ها علاوه‌ بر اجرای فرآیندهای صنعتی، قابلیت انجام فعالیت‌های نظامی هم دارند که از آن‌جمله می‌توان به قابلیت خنثی‌کردن مین‌های دریایی یا مین‌گذاری‌های دریایی اشاره کرد اما رویکرد ما توسعه ربات‌های صنعتی است و بازرسی از اولویت‌هایی است که برای ربات‌های ما درنظر گرفته می‌شود. بازرسی‌های زیرسطحی در حوزه‌های مختلف اتفاق می‌افتد‌ برای‌مثال، نصب تجهیزات در کف اقیانوس‌ها و کابل‌گذاری‌ها و لوله‌گذاری‌هایی که زیر دریا برای شرکت‌های فعال در عرصه‌های نفت و حفاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ربات‌های مدل‌ بازرس به‌کمک حسگرها و دوربین‌هایی که روی آنها نصب شده‌اند، عملیات بازرسی از این کابل‌ها و لوله‌ها را برای بررسی خرابی‌ها و مواردی شبیه به این انجام می‌دهند اما ربات‌های مدل کلاس‌های کاری، علاوه‌ بر بازرسی‌، یک سری عملیات را هم می‌توانند پوشش بدهند. باتوجه به‌ این‌که درجه آزادی از ویژگی‌های بارز این ربات‌هاست و به آنها اجازه می‌دهد در حد غواص زیر آب قدرت عمل داشته باشند. در این آر. ا. وی‌ها مقدار آن بسیار بالاست و باعث شده که بتوان از آنها در فرآیندهایی مثل جوشکاری، برشکاری، جابه‌جاکردن اجسام و حتی باز و بسته‌کردن شیرهایی که زیر آب وجود دارند، استفاده کرد. رباتی که ما در کلاس کاری داریم از قابلیت نصب دو بازوی رباتیک برخوردار است.

فیاضی درباره عمق کاربری این ربات‌ها می‌گوید: ربات بازرس محصول ما قابلیت نفوذ تا عمق 150 متری را دارد و ربات کلاس کاری ما برای پایین‌رفتن تا عمق 400 متر طراحی شده اما این طراحی اسمی است، زیرا ما این عمق را در خلیج‌فارس نداریم. از آنجا که به‌دنبال رسیدن به بازارهای بین‌المللی هستیم تولید ربات کلاس کاری با طراحی عمق 400 متر مد نظر ماست.

این شرکت دانش‌بنیان، ارتباط و همکاری نزدیکی با صنعت نفت و حفاری دارد و از این‌رو از فناوری‌هایی که به دانش فنی آنها دست یافته برای توسعه دستگاه‌های دیگری که می‌توانند در فعالیت‌های این حوزه تسهیل ایجاد کنند، بهره گرفته است.

فیاضی در این‌ خصوص گفت: یک سری از محصولات ما برای علامت‌گذاری خطوط زیرسطحی استفاده می‌شود. در نظر بگیرید زیر دریا کیلومترها خطوط انتقال وجود دارد که کابل‌ها و لوله‌های انتقال نفت، آب و... به اضافه کانال‌های زیرسطحی که حفاری می‌شوند را شامل می‌شود. با گذر زمان و با توجه به عارضه‌های طبیعی که در کف دریا رخ می‌دهد، تشخیص این خطوط انتقال بسیار دشوار می‌شود. تصور کنید در نقطه‌ای از این خطوط زمانی تعمیراتی انجام شده و سال‌ها از آن گذشته است‌. برای بازرسی آن محل یا همان شخصی که تعمیرات را انجام داده باید بیاید و آن نقطه را به‌ سختی پیدا کند یا باید از فناوری‌های جدید مدد گرفت.

وی گفت: محصول دیگر ما یکی از این فناوری‌هاست که در واقع نوعی نشانگر الکترونیکی است و "ویرا" نام دارد. ویرا قادر است آن محل به‌خصوص را کدگذاری نقطه‌ای کند تا در آینده بتوان به‌راحتی به آن محل دسترسی داشت. به‌خصوص‌که منبع تغذیه این نشانگر طول عمر بسیار بالایی دارد و می‌تواند حدود 70 سال به‌صورت مدفون در کف دریا قرار گیرد و نشانه‌گذاری را انجام دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها