Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز یکشنبه این هفته و در حالی آغاز شد که غیبت وحید هاشمیان دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ در این اردو غایب بوده است.

ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خود را آماده بازی با عراق و امارات می کند و غیبت هاشمیان در تمرینات، در نوع خود قابل تامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد عدم حضور وحید هاشمیان در اردوی اخیر تیم ملی ارتباطی به کرونا ندارد و این مربی به احتمال زیاد مقابل عراق و امارات هم روی نیمکت نمی نشیند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت ۱۸ فردا پنجشنبه در هفته هفتم بازی‌های گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. شاگردان دراگان اسکوچیچ در حال حاضر با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه حضور دارند و با کسب یک برد دیگر، صعودشان به جام جهانی را قطعی می کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال وحید هاشمیان دراگان اسکوچیچ تمرین تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر وحید هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، احسان امینی و رضا افضلی دو مربی کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شدند.
هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد پنجم تا  هفدهم  اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی کشتی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد