Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@22:38:39 GMT

شرایط حضور هوادار در دیدار ایران و عراق

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۹۳۳۵

سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید داشتن مدارک واکسیناسیون برای حضور در ورزشگاه برای دیدار ایران و عراق کافی است. ناطقان: تا ساعاتی دیگر، نحوه بلیت‌ فروشی دیدار ایران و عراق در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت و علاقمندان به فوتبال می‌توانند با ثبت نام، از نزدیک شاهد دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال برای حضور هواداران در دیدار ایران و عراق مبنی بر این بود که نیازی به تست منفی نیست و تنها داشتن مدارک واکسیناسیون کافی است.

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر تاکید کرد: اگر تنها ۲ هفته از واکسیناسون دوز دوم علاقمندان به ثبت نام برای تماشای دیدار ایران و عراق در ورزشگاه آزادی گذشته باشد کافی است و افراد مایل باید به‌سرعت پس از مشخص شدن نحوه ثبت نام، از طرق سایت بلیت فروشی، اقدام به تهیه بلیت کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: شرایط حضور ، هواداران ، دیدار عراق ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شرایط حضور هواداران دیدار عراق ایران دیدار ایران و عراق فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران