Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات اجرایی احداث دو مدرسه روستای کلر و احمد حسین در شهرستان گناوه با حضور مردم و مسئولان این شهرستان آغاز شد. قبل از این، پنج پروژه عمرانی خیرساز آموزش و پرورش شهرستان گناوه به صورت فعال در حال اجرا بود.

آموزش و پرورش شهرستان گناوه در حال حاضر هفت پروژه عمرانی فعال دارد که توسط خیرین در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسه شهربانو شریف، مدرسه شهید کرمی روستای سربست، سالن ورزشی چند منظوره، ساخت سه کلاس درس در دبستان حضرت رقیه، مدرسه باران، مدرسه شهید نصرت الله احمدی روستای کلر و مدرسه شهید محمد جعفر سهیلی روستای احمد حسین پروژه‌های فعال آموزش و پرورش گناوه هستند.

تقویت زیرساخت‌های آموزشی

محمد تقی صفری فرماندار گناوه بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی مدارس روستای کلر و احمد حسین گفت: کار خیر برای خدا همیشه ماندگار و ماندگاری آن به قامت تاریخ است.

وی افزود: قدردان خیرین هستیم که با حضور خود در ساخت مدارس کمک شایانی به تحصیل دانش‌آموزان در روستاها می‌کنند.

صفری اظهار داشت: مردم شهرستان گناوه لایق بهترین‌ها و زیباترین‌ها هستند و بایستی برای آنها این بهترین‌ها را مهیا کنیم.

اجرای ۷ پروژه در گناوه

حسن رفعت آزاد معاون امور مشارکت‌های اداره کل نوسازی استان بوشهر گفت: پنج پروژه فعال خیرساز در حال حاضر در گناوه در حال کار است و دو پروژه روستاهای کلر و احمدحسین نیز از امروز به آنها اضافه خواهد شد.

ایشان بیان داشت: حضور پررنگ خیرین در گناوه به دلیل ارتباط خوب مدیر آموزش و پرورش شهرستان با خیرین است.

رفعت یادآور شد: ۹۵ پروژه فعال در سطح استان وجود دارد که ۶۲۵ کلاس درس، ۱۳۰ هزار متر مربع و بودجه‌ای حدود ۳۰۱ میلیارد تومان را شامل می‌شود و تمامی این پروژه‌ها سال آینده تکمیل و تجهیز می‌شوند.

استفاده از ظرفیت خیرین

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: خیر نیک اندیش ساخت مدرسه شهید نصرت الله احمدی خانواده امیرزاده و خیرین نیک اندیش ساخت مدرسه شهید محمد جعفر سهیلی را ایرج عباسی برعهده دارد که ما قدردان این عزیزان و همه خیرینی که ما را در سال‌های اخیر همراهی کردند هستیم.

وی افزود: در مهرماه ۱۴۰۱ شاهد افتتاح هر دو مدرسه خواهیم بود و دانش آموزان روستای کلر و احمد حسین می‌توانند سال تحصیلی جدید را در روستای خود آغاز کنند.

احمدی اظهار داشت: بعد از ۲۰ سال دوباره شاهد احداث مدرسه در روستای احمد حسین خواهیم بود. و انشاالله کلنگ زنی ساخت مدرسه در منطقه حرم تا حرم گناوه را بزودی در اولویت کار خود قرار خواهیم داد.

کد خبر 5409715

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه گناوه بوشهر اسکندر احمدی ویروس کرونا بوشهر بارش برف دهه فجر کرمانشاه برف و کولاک آمار کرونا برف روبی برف و یخبندان سیل کرمان اردبیل واکسن کرونا عکس استانها تعطیلی مدارس آموزش و پرورش شهرستان شهرستان گناوه روستای کلر مدرسه شهید احمد حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد