Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@02:14:57 GMT

آغاز به کار شعب جدید شهر فرش در اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۱۰۵۵

در ادامه ی افتتاح شعب جدید شهر فرش، بزرگترین هایپرتخصصی فرش در کشور به زودی میهمان اهالی نصف جهان می شود.

کارافرینی و اشتغالزایی برای جوانان و ایجاد فرصت های شغلی در سایه فرهنگ و هنر ایرانی همواره یکی از اهم اهداف مجموعه ی شهر فرش بوده که طی سال های اخیر با گسترش شعبات خود تلاش  نموده تا در مسیر رسیدن به این هدف بزرگ گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس شعبه های جدید در اصفهان

حالا و پس از استقبال به عمل آمده از شعب مختلف مجموعه شهر فرش و همچنین پتانسیل های فراوان شهر اصفهان، بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته، دو شعبه ی جدید شهر فرش در منطقه آبشار سوم و منطقه ی امام خمینی این شهر آغاز به کار خواهند نمود.  شایان ذکر است هموطنان اصفهانی می توانند در شعبه های شهر فرش اصفهان، انواع فرش های ماشینی، دست بافت، کالسیک، مدرن، فرش کودک، تابلو فرش و موکت را در این شعبه با تضمین قیمت، تضمین کیفیت و همچنین فروش اقساطی خریداری نمایند.

در حال حاضر شعبه ی مرکزی شهر فرش در تهران، کیلومتر 5 جاده مخصوص واقع شده است. همچنین میدان حر و کیلومتر 15 جاده مخصوص نیز میزبان شعبات دیگر این مجموعه ی بزرگ در پایتخت می باشند.

شهر بابلسر واقع در شمال کشور هم مقصد بعدی شهر فرش بود که پس از آن افتتاح شعبات اصفهان در دستور کار این هایپر تخصصی فرش قرار گرفته است. بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده و اهداف تعیین شده، در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح سایر شعب شهر فرش در اقصی نقاط کشور عزیزمان نیز خواهیم بود

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شهر فرش ی شهر فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان