Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز چهارشنبه برگزار شد و تیم‌های مازندرانی این لیگ در رامسر و تهران به مصاف حریفان خود رفتند که هر دو تیم در کسب برد ناکام ماندند. هورسان رامسر که شرایط مناسبی در جدول ندارد در مصاف با دیگر تیم قعر جدولی یعنی سایپا شکست خورد و یک پله دیگر سقوط کرد و در یک قدمی قعر جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنیات هراز آمل نیز در تهران مصاف مهم با دیگر تیم بالانشین را واگذار کرد و فرصت صعود به رتبه دوم را از دست داد.

هورسان رامسر – سایپا

شاگردان مسعود آرمات در حالی از تیم سایپا در سالن شهید صدر رامسر میزبانی کردند که با توجه به یک برد کمتر از تیم مهمان برای فاصله گرفتن از قعرنشینی به برد در این مسابقه نیاز مبرمی داشتند. اما مانند دیدار رفت بین دو تیم، سایپا موفق به برد مقابل هورسان شد.

هورسانی‌ها در دست نخست رقابتی تقریبا نزدیک با سایپا داشتند و هواداران خود را امیدوار کردند که هفتمین برد هورسان در این مسابقه حساس کسب شود. اما در نهایت سایپا دست نخست را ۲۵ – ۲۳ به سود خود تمام کرد.

در حالی که هواداران هورسان انتظار داشتند این تیم در دست دوم بهتر از دست نخست عمل کند، عملکردی ضعیف و ناامیدکننده از این تیم در دست دوم دیدند. سایپا از ابتدای دست دوم توانست از میزبان پیش بیفتد و فاصله امتیازی زیادی ایجاد کند و در طول این دست نیز برتری خود را حفظ کرد تا این که دست دوم با ۱۲ امتیاز اختلاف و نتیجه ۲۵ – ۱۳ به سود سایپا تمام شد.

هورسان در دست سوم بهتر از دست دوم ظاهر شد. اما عملکرد رضایت‌بخشی نداشت و باز هم سایپا تیم برتر میدان بود و موفق شد ۲۵ – ۱۹ هورسان را شکست دهد و اختلاف تعداد برد با هورسان را به دو برساند.

هورسان با ۶ برد و ۲۰ امتیاز در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی قرار دارد. آذرباتری ارومیه که تا پیش از هفته بیست‌ویکم با پنج برد قعرنشین جدول بود نیز امروز موفق به کسب یک برد ارزشمند خارج از خانه مقابل راه‌یاب ملل مریوان شد و با هورسان رامسر در تعداد بردها برابر شد تا زنگ خطر برای هورسان با صدای بلندتری به صدا در آید.

لبنیات هراز آمل - پیکان تهران

شاگردان بهروز عطایی در روزی که امیدوار بودند رقیب بالای جدولی خود یعنی پیکان را در تهران شکست دهند و به رتبه دوم جدول صعود کنند، مانند دیدار رفت که در آمل مقابل پیکان مغلوب شده بودند، در خانه والیبال تهران مقابل پیکان ۳ – ۱ تن به شکست دادند.

لبنیات هراز آمل در بیست‌ویکمین دیدار فصل عملکرد قابل قبولی داشت، اما با وجود عملکرد مناسبی که داشتند و تعویض‌های متعدد عطایی، پیکان برنده این دیدار حساس و نزدیک شد.

ابتدای دست نخست بازی بین دو تیم پایاپای بود، اما در ادامه پیکان روی غفلت بازیکنان هراز جریان بازی را به سود خود تغییر داد و در نهایت ۲۵ - ۱۹ به برتری رسید.

عطایی در دست دوم تغییراتی را در تیم لحاظ کرد و همین تغییرات سبب شد تا شاگردان عطایی برخلاف دست نخست بتوانند جریان بازی را کنترل کنند و ۲۶ - ۲۴ پیروز شوند.

در دست‌های سوم و چهارم هم بازی دو تیم برابر و نزدیک بود و در برخی امتیازات هراز این فرصت را داشت تا کار را به تساوی بکشاند. اما کم‌دقتی در صحنه‌های حساس امتیازاتی را به حساب پیکان واریز کرد. پیکان دست سوم را ۲۵ – ۲۲ و دست چهارم را ۲۶ – ۲۴ به سود خود تمام کرد و در نهایت لبنیات هراز ۳ - ۱ نتیجه را به میزبان قدرتمند خود واگذار کرد.

اعلام رأی دیدار نیمه تمام هراز و آذرباتری ارومیه

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس از ارائه گزارش دیدار هفته نوزدهم آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز آمل توسط ناظر بازی، با توجه به استفاده از الفاظ ناشایست توسط برخی تماشاگران منتسب به باشگاه آذرباتری ارومیه و همچنین انجام ندادن وظایف قانونی از سوی تیم میزبان، با استناد به بند ۳ ماده ۷ آیین‌نامه انضباطی، نتیجه بازی را ۳ - ۰ به سود لبنیات هراز آمل اعلام کرد.

دیدار تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز در حالی که ۲ - ۰ به سود هراز در جریان بود، با رأی ناظر بازی به دلیل توهین برخی تماشاگران به داور بازی متوقف شده بود.

با این حساب لبنیات هراز با ۱۳ برد و ۳۷ امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود که لبنیات هراز در آمل میزبان شهرداری گنبد می‌شود و هورسان رامسر در اصفهان به مصاف سپاهان صدرنشین می‌رود.

برچسب‌ها تیم والیبال لبنیات هراز آمل مازندران تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم والیبال لبنیات هراز آمل مازندران تیم والیبال هورسان رامسر تیم والیبال لبنیات هراز آمل مازندران تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال آذرباتری ارومیه لبنیات هراز آمل هورسان رامسر هفته بیست دست نخست دست دوم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم