Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:49:31 GMT

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر عراق

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۸۰۳

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر عراق

تیم ‌ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مرحله سوم مقدماتی جام ‌جهانی در ورزشگاه آزادی به‌مصاف تیم‌ ملی عراق خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از گذشت حدوداً سه ماه مسابقات مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر از سر گرفته می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار خود برای قطعی کردن صعود خود به قطر ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی مقابل تیم‌ملی عراق قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی تیم ایران را در این دیدار حساس بررسی کنیم:

با علی بیرو تا قطر

با وجود سه دروازه‌بان بسیار خوب در لیست اسکوچیچ، او کماکان به علیرضا بیرانوند اطمینان دارد؛ پیام نیازمند و امیر عابدزاده گلرهای ذخیره او هستند و به‌جز جدال با سوریه که عابدزاده نخستین بازی ملی‌اش را هم برای ایران انجام داد در تمامی بازی‌های دیگر بیرانوند از دروازه ایران حفاظت کرده است.

کرونا خط دفاعی یوزها را به چالش کشاند

محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل‌زاده محتمل‌ترین زوج خط‌دفاعی هستند؛ سیاوش یزدانی، عارف آغاسی و فرشاد فرجی هم دیگر مدافعان هستند. در کناره‌ها هم امید نورافکن، صادق محرمی گزینه‌های اصلی و میلاد محمدی و صالح حردانی هم می‌توانند در سمت چپ و راست جایگزین باشند؛ گفتنی است مجید حسینی به‌دلیل ابتلا به کرونا از لیست کنار گذاشته شد.

تمامی هافبک‌های مدنظر اسکو هستند به جز احمد نور!

در میانه میدان، اسکوچیچ که با چهار هافبک تیمش را به زمین می‌فرستد، سعید عزت‌اللهی و میلاد سرلک را نفرات اصلی‌اش می‌داند، احمد نوراللهی که اسکوچیچ را مجذوب بازی خود کرده هم دیگر کرونایی این لیست است که در بازی با عراق حضور نخواهد داشت و کمال‌الدین کامیابی‌نیا جایگزین وی شده است؛ وحید امیری، علی قلی‌زاده و علیرضا جهانبخش هم برای وینگر گزینه های دراگان هستند، به‌علاوه اینکه مهدی ترابی، سروش رفیعی و سامان قدوس هم در صورت جای‌ داشتن پست‌شان در ترکیب اسکوچیچ فیکس خواهند بود؛ احسان حاج‌صفی به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا و اللهیار صیادمنش هم به‌دلیل مسئله عقد قرارداد با تیم جدیدش به این اردو نرسیدند.

چالش جدی مربی کروات؛ غیاب زوج مخوفِ سردار - طارمی

درحالی‌که ما برای قطعی‌کردن صعودمان به جام‌جهانی به‌دنبال پیروزی برابر عراق در خانه هستیم سردار آزمون و مهدی طارمی را نخواهیم داشت.
سردار آخرین کرونایی تیم‌ملی است که با وجود منفی‌شدن تست اش در روز گذشته به اردو نرسیده است، مهدی طارمی هم که پس از غیبت در دو بازی گذشته برابر لبنان و سوریه به لیست اسکوچیچ بازگشته بود در سفر به ترکیه برای حضور در ایران به بن‌بست خورده و آب‌وهوا مانع از رسیدن به موقع او به اردو شد تا هر دو مهاجم خطرناک‌مان دیدار برابر عراق را از دست بدهند.
مهدی قایدی هم در این لیست حضور داشت اما ساعاتی پیش با اعلام مجتبی خورشیدی سرپرست تیم‌ملی ایران تست کرونای او نیز مثبت شده و احتمالاً بازیکن دیگری جایگزین او خواهد شد؛ ضمن اینکه احتمال دارد کرونا دیگر بازیکنان حاضر در اردو را کمتر از ۲۴ ساعت مانده به بازی با عراق تهدید کند.
کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی و شهاب زاهدی که برای نخستین‌بار به تیم‌ملی دعوت شده گزینه‌های اسکوچیچ در خط حمله در مقابل عراق خواهند بود.

ترکیب تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل عراق

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، میلاد سرلک، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و کریم انصاری‌فرد

کد خبر 551536

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ اسکوچیچ عراق مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر 2020 جام جهانی قطر 2022 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف

به گزارش ورزش سه  سرماخوردگی اوستون اورونوف در آستانه بازی حساس مقابل نساجی شاید برنامه‌های تهاجمی اوسمار ویرا را بهم بریزد.

اورونوف در نیم فصل دوم و در فاز تهاجمی پرسپولیس بازیکن مهمی بوده و با اینکه در بازی‌های بزرگ مثل دربی سنتی پایتخت و دیدار مقابل سپاهان تمام فضاها از او گرفته شد اما در سایر دیدارها غالبا جزو نفرات برتر تیمش در بخش تهاجمی  ترکیب بوده است

با این وجود ساعاتی قبل از بازی سرخ ها در قائمشهر خبر رسید که این بازیکن دچار سرماخوردگی شده و حضورش در بازی عصر امروز در هاله‌ای از ابهام است.

چنانچه اورونوف به این بازی نرسد اوسمار دوباره باید تغییری در ترکیب بخش تهاجمی تیمش اعمال کند و با توجه به غیبت امید عالیشاه کار او سخت تر هم خواهد شد.

اگر اورونوف شرایط بازی را پیدا نکند شاید مهدی ترابی در پست وینگر چپ بازی کند ، سعید صادقی مثل نیم فصل اول به عنوان وینگر راست به ترکیب اصلی برگردد و وحید امیری در نقش هافبک آزاد پشت مهاجم نوک به میدان برود.

حالت دوم احتمال حضور محمد خدابنده لو در پست هافبک آزاد است که در این صورت ممکن است ترابی وینگر چپ  باشد و یکی از بین سعید صادقی یا وحید امیری به عنوان وینگر راست به میدان برود .

حالت سوم نیز ماندن ترابی در همان پست وینگر راست است  و شاید صادقی جایگزین اورونوف در پست وینگر چپ شود.

و بالاخره اینکه اگر خدابنده لو به ترکیب برسد احتمال حضور وحید امیری در پست وینگر چپ و باقی ماندن ترابی در پست وینگر راست نیز وجود دارد.

البته اوسمار می تواند از سروش رفیعی نیز یک خط جلوتر استفاده کند و مثلا سینا اسدبیگی یا محمد خدابنده لو را کنار مسعود ریگی بازی بدهد که در این صورت از بین سعید صادقی و وحید امیری باز هم یک نفر در ترکیب اصلی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم