Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس فتا استان کردستان به شیوه و راهکارهای حفظ امنیت کودکان در آموزش مجازی پرداخت. - اخبار استانها -

سرهنگ مهدی دانش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندجبه راهکارهای حفظ امنیت کودکان در آموزش مجازی پرداخت و اظهار داشت: باتوجه به افزایش حضور کودکان در محیط‌های آموزش مجازی در ایام کرونا بیش از پیش لازم است والدین نظارت بیشتری بر فعالیت کودکان در فضای مجازی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: والدین با کودک خود در محیط‌های آموزش آنلاین همراه شده و بر فعالیت آنها نظارت داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان با تاکید بر اینکه والدین به کودک خود آموزش داده تا اطلاعات خصوصی خود را بدون اطلاع والدین در فضای مجازی منتشر نکند، تصریح کرد: پدران و مادران برای میزان استفاده کودک از فضای مجازی برنامه‌ریزی داشته و ساعات مشخصی را تعیین کنند.

ترفند جدید کلاهبرداران در استان کردستان/ ارسال پیامک‌های جعلی اخطار قطع برق برای دسترسی به اطلاعات مردمتوصیه‌های مهم رئیس پلیس فتای خوزستان به مردم؛ نشر اکاذیب در فضای مجازی جرم است

وی بیان کرد: استفاده کودکان و نوجوانان از فناوری اطـلاعات، ابزارهای هوشمند و به به‌طور کلی استفاده از تکنولوژی، در صورت نداشتن علم استفاده از آن می‌تواند نگران‌کننده باشد. 

شاکری گفت: والدین گرامی باید اطلاعات خود را در مورد فناوری اطلاعات، تکنولوژی‌های مورد استفاده و کاربردهای آن افزایش داده تا بتوانند در مواقع لزوم، از توانایی‌های خود برای کنترل و نظارت بر کار فرزندان‌شان استفاده کنند.

وی بر ضرورت ریشه‌یابی جرائم فضای مجازی تاکید و اظهار کرد: یکی از روش‌های نظارتی، استفاده از نرم‌افزارهای کنترل‌کننده و محدودکننده بوده که به والدین کمک می‌کند تا بر فرزندان‌شان نظارت داشته باشند. 

رئیس پلیس فتا استان کردستان یادآور شد: بهترین موارد استفاده از اینترنت برای کودکان زمانی است که با همراهی والدین صورت بگیرد و یا اینکه موارد حفاظتی مانند فیلترینگ خانگی(کنترل والدین) قبل از استفاده کودک از اینترنت لحاظ شده باشد.

انتهای پیام/486/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان فضای مجازی آموزش مجازی رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی