Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارتین فورد، ملقب به "ترسناک‌ترین مرد جهان" در مصاحبه با دیلی استار اسپورت قول داده است که بهترین نمایش خود را مقابل سجاد غریبی داشته باشد. به گزارش ایسنا و  به نقل از دیلی استار،  سجاد غریبی ملقب به «هالک ایرانی» و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، روز دوم آوریل(۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم پیکار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتین فورد قول داده است که سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی را در مسابقه بوکس سنگین وزن، با قاطعیت شکست دهد و از رقیبش خواسته است ابتدا “شلوار بزرگ” خود را بپوشد.

فورد ۳۹ ساله در تاریخ ۲ آوریل در ورزشگاه O۲ Arena با سجاد غریبی دیدار خواهد کرد که این مبارزه با توجه به وزن دو ورزشکار “سنگین‌ترین مبارزه سنگین وزن جهان” لقب گرفته است. فورد و غریبی، ۳۰ ساله، تجربه قبلی مبارزه در رینگ بوکس را ندارند، اما بدنساز بریتانیایی سابقه تمرین  در هنرهای رزمی ترکیبی دارد.

حضور در شبکه‌های اجتماعی او را به یک ستاره شناخته‌شده در سراسر جهان تبدیل کرده است، اما اکنون فورد به دنبال آن است که مبارزات حرفه‌ای را نیز به حرفه‌اش اضافه کند و در مصاحبه با دیلی استار، شب سختی را برای رقیب ایرانی خود پیش‌بینی کرد. 

فورد گفت: من فکر می‌کنم این رویداد او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  اگر بخواهم پیش‌بینی کنم، دست‌ها را بالا می‌برد و فقط شروع به تاب خوردن می‌کند، که بسیار ساده است. من به این مرد نگاه نمی‌کنم که به اینجا آمده و چه برنامه‌ای دارد. کار خودم را می‌کنم. این واقعاً یک مبارزه مطلق است و صرفاً  فقط برای این‌که صادقانه بگویم او را ساکت کنم. 

فورد اعتراف می‌کند که برنامه غذایی خود را از مصرف پروتیین و چربی زیاد به رژیم غذایی مبتنی بر کربوهیدرات تغییر داده است، اما هم‌چنان بین ۵۵۰۰ تا ۷۰۰۰ کالری در روز مصرف می‌کند. 

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا فیلم‌های رقیبش را تجزیه و تحلیل کرده است یا خیر، فورد پاسخ داد: صادقانه بگویم چه چیزی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد؟ یک مقدار مسخره و شرم‌آور است. او یا فقط ویدئوهایی را منتشر می کند تا سعی کند من را گول بزند که واقعاً درست تمرین نمی‌کند، یا واقعاً معتقد است که راه رو به جلو ضربه زدن به شکم با یک تکه چوب است. هیچ ترسی از او ندارم.

فورد مجدداً تأکید کرد که همه چیز برای رویدادی که توسط Boxstar Celebrity Boxing تبلیغ می‌شود امضا و مهر شده است. در همین رابطه این بدنساز گفت: تا زمانی که او نترسد و شلوارش را بپوشد، این مبارزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سجاد غریبی مارتین فورد هالک ایرانی سجاد غریبی مارتین فورد هالک ایرانی سجاد غریبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند

مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت که فرزاد حسنی آن را روایت می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت.

 قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت و گو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می شود.  

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته هایی به فراز و فرودهای زندگی حرفه ای این مربی محبوب کشتی می پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.  

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی گفتگو می کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می شود.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران + عکس
  • (تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور