Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر جمعه که در سفر به شهرستان ملکشاهی و دیدار با خانواده ذوالفقار فرضی عشایر حادثه دیده از انفجار مین در مناطق مرزی رفت و دستور رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات آنان را صادر کرد.

وی با عنوان این مطلب که به محض باخبر شدن از حادثه دستورات لازم به متولیان امر داده شده است، گفت: امروز هم آمده‌ایم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این خانواده قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام نیا در ادامه خواستار ساماندهی چرای دام عشایر در مناطق امن شد و گفت: از مسئولان پاکسازی مناطق مرزی نیز می‌خواهیم ضمن پایش دوباره منطقه باعث آرامش خاطر زندگی عشایر مرزنشین استان باشند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از این حادثه اظهار داشت: تا پایان درمان فرزندان و رفع مشکلات در کنار این خانواده هستیم.

استاندار ایلام در ادامه دستور داد یک وام قرض الحسنه برای جبران خسارت و ترمیم مشکلات در اختیار این خانواده عشایری قرار گیرد.

بهرام نیا در پایان یکی از میثاق نامه‌های دولت سیزدهم حضور در کنار مردم به ویژه افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه عنوان کرد و گفت: خیلی از موضوعات خاص شاید از دید ما پنهان باشد اما من از رسانه‌ها و کنشگران این حوزه می‌خواهم که این مسائل را برای پیگیری انتقال دهند تا به موقع به وضعیت افراد ضعیف رسیدگی شود.

وی با عنوان این مطلب که دولت سیزدهم یک دولت مردمی، در کنار مردم و برای مردم است اظهار داشت: یکی از منشورهای مهم دولت سیزدهم حمایت از افراد ناتوان و توانمند کردن آنها است.

دستور استاندار ایلام مبنی بر پرداخت بدهی

استاندار ایلام در سفر غیر رسمی به شهرستان ملکشاهی با خانواده زندانی بدهکار مالی دیدار کرد. حسن بهرام نیا به دیدار خانواده تحت پوشش و گرفتار به علت ورشکستگی رفت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

استاندار ایلام در این دیدار که مدیرکل کمیته امداد و بهزیستی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، برای آزادی این زندانی دستور پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان بدهی را داد.

بهرام نیا در این دیدار گفت: اینکه یک فرد محروم و کم بضاعت که نان آور خانواده هم بوده ۷ سال به دلیل گرفتاری مالی در زندان باشد متاثر کننده و باعث تأسف است و می‌بایست خیلی پیش تر به این خانواده مددجو کمک می‌شد.

وی تاکید کرد: به میمنت دهه فجر باید این فرد گرفتار تا قبل از این دهه مبارک آزاد شود.

گفتنی است در این دیدار استاندار ایلام همچنین برای درمان اعضای بیمار خانواده و تحت پوشش قرار گرفتن توسط دستگاه‌های حمایتی و رفع دیگر مشکلات به دستگاه‌های ذیربط دستور رسیدگی لازم و فوری را داد.

کد خبر 5410923

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام حسن بهرام نیا کمک به محرومان بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت دهه فجر بارش برف کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا برف و کولاک همدان اردبیل استاندار ایلام دولت سیزدهم بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه، حسن  بهرام‌نیا استاندار ایلام و پیمان  جبلی رئیس سازمان صدا و سیما پس از حضور بر مزار شهدا و ادای احترام به شهدا، با خانواده شهید دکتر داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای کشور دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهید رضایی‌نژاد گفت: امنیت در کشور با فداکاری شهدا حاصل شد و ما هر چه داریم به برکت وجود شهدای عزیز است.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: شهید رضایی‌نژاد یکی از شهدای برجسته و شاخص کشور و استان ایلام است.

دکتر پیمان جبلی افزود: پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست.

دیگر خبرها

  • سازمان ثبت اسناد با صدور سند در نهضت ملی مسکن یاریگر دولت سیزدهم است
  • دولت سیزدهم نویدبخش اجرای پروژه‌های شاخص در خراسان جنوبی است
  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • همه برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر دوم خود به قم
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان