Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های  نماز عبادی سیاسی جمعه کرمانشاه اظهار داشت: باید انقلاب اسلامی ایران و اندیشه های امام راحل را به خوبی تدوین کنیم تا برای سال های آینده و نسل های بعدی باقی بماند. 

وی با اشاره با تاکید بر نقش تقوا در راه امام خمینی گفت: امام خمینی به واسطه توحید و تقوایی که داشت توانست ملت ایران را متحد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
امام جمعه کرمانشاه توضیح داد: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور شد: تمام کارها و امور کشور باید پسوند عدالت داشته باشد و برای خدمت به ملت انجام شود. 
علما تقوا را سرمایه ارزشمند برای انسان دانست و گفت: آنانی که امانت دار اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند باید با تقوا امانت دار ارزشمندی برای مسوولیت باشند و به مردم خدمت کنند. 
وی با اشاره به نزدیک‌ شدن به یوم الله دهه فجر گفت: از اهالی قلم و رسانه ها می خواهم که شخصیت امام را تحلیل کنند و به تبعیین دیدگاه های این شخصیت بزرگ بپردازند. 
امام جمعه کرمانشاه تبعیین راه امام راحل و اندیشه های ایشان را بک ضرورت دانست و خواهان فعالیت دستگاه های مربوط و همه آحاد جامعه در این زمینه شد. 
علما در بخش دیگری از صحبت های خود به حمله مردم ال سعود و متحدانش به مردم یمن اشاره کرد و گفت: تا کنون بارها مردم یمن بمباران شده اند و جان و مال خود را از دست داده اند. 
وی امریکا را پشت پرده اتفاقات یمن دانست و تاکید کرد: تمام جهان می دانند که این بمباران ها به دستور امریکا انجام می شود و سعودی ها تنها عامل اجرای دستورات آن ها هستند. 
امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: ما وظیفه داریم از طریق راهپیمایی ها و سر دادن شعار همبستگی و حمایت خود از مردم مظلوم یمن را به جهانیان نشدن دهیم. 
علما در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره در پیش بودن ایام محرم گفت: هیات های مذهبی و مداحان باید به دنبال جذب جوانان باشد اما این جذب نباید به هر قیمتی انجام شود.
وی افزود: نباید حرف‌های سست در مداحی ها بیان شود و نوحه خوانی ها برمبنا های خواب ها و روایت نا صحیح باشد بلکه روایات دقیق و صحیح مورد تایید قرار گیرد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری ایالات متحده آمریکا امام خمینی جمهوری اسلامی کرمانشاه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری ایالات متحده آمریکا انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری ایالات متحده آمریکا امام خمینی جمهوری اسلامی کرمانشاه ایران جمعه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود