Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی ۴۳ سال گذشته دشمنان توطئه‌های فراوانی را به طرق مختلف برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب داشته‌اند.

وی با اشاره به تهاجم نظامی، فرهنگی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی علیه کشور خاطرنشان کرد: این مردم همیشه در صحنه حضور داشته و از این نظام و انقلاب دفاع کردند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر خواستار برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر شد و ادامه داد: در این فرصت باید همه تلاش کنیم که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی به مردم معرفی شود.

وی به مشکل بیکاری جوانان استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس آمار مسئولان ۱۵ درصد نیروهای پارس جنوبی بومی هستند و سهم ۵۰ درصدی محقق نشده است و مردم این استان از سهم خود محروم مانده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه مسئولان وزارت نفت باید پاسخگوی این ظلم در حق جوانان بومی استان بوشهر باشند افزود: متقاضیان اشتغال در تأسیسات پارس جنوبی دارای مدارک تحصیلی لازم هستند و مهارت مورد نیاز را آموخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان وزارت نفت تقاضا می‌شود نگاه ویژه به استان بوشهر داشته باشند، اگر بخواهند اینگونه عمل و مردم استان محروم کنند باید تدبیر دیگری صورت بگیرد.

صفایی بوشهری، تهیه نان مورد استفاده صنایع پارس جنوبی از دیگر استان‌ها را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: چرا نان مورد استفاده نیروهای صنایع پارس جنوبی از دیگر استان‌ها تهیه و وارد می‌شود درحالی که در استان بوشهر می‌توان این ملزومات تهیه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه مردم این استان در رابطه با عملکرد وزارت نفت در این موضوع شدیداً گلایه دارند تأکید کرد: وزیر نفت باید هرچه سریعتر با انتقال نماینده ویژه به استان بوشهر مشکلات یاد شده را بررسی و اصلاح کند.

کد خبر 5410769

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه بوشهر خطبه های نماز جمعه بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت دهه فجر بارش برف کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا مشهد برف و کولاک همدان استان بوشهر پارس جنوبی وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در بخش بانوان و آقایان به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار خواهد شد.   قایقرانان باشگاه‌های عقاب نهاجا، نوین البرز، پارس جنوبی، پترو پالایش تجهیز سما، بحر گستر پارس و نوین تهران در لیگ بانوان و کارن کاسپین، ملوان نداجا، عقاب نهاجا، پارس جنوبی و میداف بوشهر در لیگ مردان در ۱۶ ماده در بخش کایاک و کانو در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت می‌کنند.   جلسه هماهنگی لیگ آب‌های آرام فردا ۹ اردیبهشت ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.   تاکنون در جدول رده بندی بحر گستر پارس، پارس جنوبی و عقاب نهاجا در بخش بانوان و ملوان نداجا، پارس جنوبی و میداف بوشهر در بخش آقایان در رده‌های برتر قرار دارند.   هم‌زمان با این رقابت‌ها مرحله پایانی لیگ کانوپولو نیز برگزار خواهد شد.   این رقابت‌ها ۱۰ اردیبهشت در بخش آقایان و ۱۱ اردیبهشت در بخش بانوان برگزار می‌شود و تکلیف قهرمان مشخص خواهد شد.   در این رقابت‌ها تیم‌های نوین تهران، اصفهان خروشان، آوش خلیج فارس هرمزگان، باشگاه تجهیزات ورزشی روگ و نوین البرز در بخش بانوان و تیم‌های نوین تهران، شهدای غواص زنجان، ملوان نداجا، نوین البرز و اصفهان خروشان در بخش آقایان حضور دارند.   جلسه هماهنگی لیگ کانوپولو بانوان و آقایان ساعت ۱۵ فردا ۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.   در جدول رده بندی لیگ کانوپولو در بخش بانوان اصفهان خروشان، آوش خلیج فارس و نوین تهران و در بخش آقایان ملوان نداجا، شهدای غواص زنجان و نوین تهران صدرنشین هستند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی