Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره اجرای قانون اصلاح ساختار بودجه کل کشور در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۱  آغاز حرکتی در جهت اصلاح ساختار بودجه است و دولت تلاش کرد بودجه را بدون کسرسی ارائه کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی رشد ۸ درصدی و دستیابی به ثبات اقتصادی را از اهداف و جهت‌گیریهای مهم بودجه ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: در لایحه دولت درآمدهای حاصل از فروش نفت و مالیات، تقریبا واقعی برآورد شده است که این امر گامی مهم در راستای اجرای قانون اصلاح ساختار بودجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی خاطرنشان کرد: طی ماههای اخیر بیشترین سعی و تلاش دولت آیت‌الله رییسی توجه به مساله تولید و اشتغال بوده است که در لایحه بودجه نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است.

وی با تاکید بر لزوم کاهش اتکای بودجه به نفت اظهار کرد: ما برای تامین منابع مشکلاتی داریم و ناچار به این اتکا هستیم. هر چقدر وابستگی کشور به فروش نفت کمتر باشد این امر می‌تواند در راستای اصلاح ساختار بودجه نتیجه بخش باشد

رییس کمیته دیوان محاسبات درباره شاخص‌های کلان بودجه ۱۴۰۱ گفت: بودجه ۱۴۰۱ می‌تواند بسیاری از مشکلات و تنگناهای گذشته کشور را برطرف کند خصوصا اگر دولت بتواند رشد هشت درصدی پیش بینی شده را محقق کند.

شهبازی همچنین کاهش ۱۵درصدی هزینه‌های دولت را از دیگر نقاط قوت بودجه ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: این کاهش خصوصا در بحث شرکت‌ها و موسسات وابسته به دولت لحاظ شده و قدری هم به شفافیت بودجه‌ای توجه شده که امیدواریم دقت بیشتری هم صورت گیرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی علیرضا شهبازی نهاوند دولت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علیرضا شهبازی نهاوند مجلس شورای اسلامی علیرضا شهبازی نهاوند دولت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401 اصلاح ساختار بودجه لایحه بودجه بودجه ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر

شهبازی، مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات «نطفه اصلاح طلبی» را حرام خواند.

 

به گزارش انتخاب؛ این مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات درباره نیکا شاکرمی نوشت: «اصلاح طلبی» نطفه اش حرام است. «اصولگرایی» لقمه اش!

نتیجه اولی را در این مواقع ببینید. نتیجه دومی را هم... به وقتش می‌گویم.

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر