Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@03:13:53 GMT

عکس| اسکوچیچ قهرمان جدید کرواسی

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۹۵۷

عکس| اسکوچیچ قهرمان جدید کرواسی

 پنج شنبه شب در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی کشورمان در آزادی با گلزنی مهدی طارمی موفق به شکست عراق شد تا صعود خود را به جام جهانی قطعی کند.

ایران به اولین تیم آسیا نام گرفت که راهی جام جهانی شده است. همین مسئله باعث شد تا تحسین رسانه‌های دنیا نسبت به تیم ملی کشورمان و کادر فنی به اوج خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه واکنش‌ها و تحسین‌ها ، امروز سایت تله‌اسپورت کرواسی گزارشی جالب در خصوص سرمربی تیم ملی کشورمان نوشت و اسکوچیچ را قهرمان روز معرفی کرد.

این رسانه نوشت: باران می‌آمد. هوا سرد بود و باد می‌وزید ولی در انتها تهران به داغ‌ترین لحظه خود رسید. ایران یک بر صفر عراق را در یک بازی کلاسیک شکست داد تا جشن و سرور آغاز شود، تا خیابان‌ها پس از سوت پایان بازی به محل شادمانی مردم بدل گردد.

سایت تله‌اسپورت نوشت: قهرمان امروز ما، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران است که پیشتر در ۲ دوره هدایت ریکا را برعهده داشت. او در ۲۰۰۶ قهرمانی حذفی را بدست آورد ولی سپس سالیان سال در خاورمیانه کار کرد. در اسفند ۹۸ او جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی ایران شد تا بدین لحظه شکستی را تجربه نکند. او ۱۳ پیروزی بدست آورد و تنها یک بار طعم تساوی را چشید. آن هم بازی مقابل کره جنوبی در ورزشگاه آزادی.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید