Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۹ بهمن ماه) در دیدار فرماندار جدید شهرستان لنده ضمن تبریک این انتصاب، اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی سنگین و خطیر بوده و اگر درست عمل کنیم، در مسیر خیر ثواب قرار می‌گیریم و اگر خدای ناکرده در این زمینه سهل انگاری صورت گیرد، باید پاسخگو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه فرمانداری دارای جایگاه مهم و ظرفیت‌های بسیاری است، افزود: باید ساماندهی، نظارت و برنامه‌ریزی در دستور کار قرار گرفته و مشکلات و مسائل مردم پیگیری شود.

وی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین سرمایه‌گذاری بنیاد علوی فعالیت‌های خوبی در شهرستان لنده انجام داده باید پیگیری های لازم تا رسیدن به هدف نهایی در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله حسینی به سهل‌انگاری از طرف بعضی از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: باید ضمن پیگیری، جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش کنید.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده را دارای ظرفیت های خوب و ارزشمندی دانست و گفت: باید با نظارت، برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و سرمایه‌گذاری این ظرفیت‌ها را به منصه عمل برسانیم و از آنها به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه برنامه‌ها باید دارای چشم انداز باشد، خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات و مطالبات به حق مردم باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی به ضرورت فراهم کردن زیرساخت ها در بخش های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به بحث آب شرب و کشاورزی در این منطقه و شهرستان کمک شایانی به اشتغال و تولید سرمایه می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: کار برای نظام و مردم منطقه افتخار است که باید شکرگزار این توفیق در انجام مسئولیت به مردم باشیم.

وی اظهار کرد: قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم صورت می‌گیرد و امیدواریم که فرماندارجدید بتوانند در راستای حل مشکلات مردم و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه و پیشرفت این شهرستان گام های ارزشمندی بردارد.

آیت الله حسینی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار سابق شهرستان لنده، برای فرماندار جدید آرزوی توفیق و سربلندی در انجام مسئولیت جهت خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم این شهرستان کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز شهرستان لنده آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در جلسه شورای اداری استان سمنان با قدردانی از مردم و عوامل اجرایی دور دوم سفر رییس جمهور ابراز امیدواری کرد: همانگونه که مصوبات و اعتبارات دور نخست سفر رییس جمهور به خوبی اجرایی شد ؛ مصوبات و اعتبارات دور دوم سفر هم بخوبی محقق و اجرایی شود
استاندار سمنان هم با قدردانی از استقبال پرشور مردم و تمام عوامل اجرایی ورسانه‌ها گفت: با توجه به گزارش سامد مبنی بر حدود ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ در خواست مردمی ثبت شده ،  افزایش بیش از ۴ برابری درخواست‌های مردمی در مقایسه با دور نخست سفر بیانگر افزایش اعتماد مردم به دولت و افزایش وظایف دولت در قبال مردم است
سید محمدرضا هاشمی تحقق شعار سال و تامین منابع آب را از اولویت‌های امسال استانداری اعلام و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای جذب کامل اعتبارات تخصیصی استان تا اول شهریور ماه امسال سریعتر اقدام کنند
حمیدی معاون امورعمرانی استاندار سمنان با اشاره به ۱۴۵ پروژه مصوب دور دوم سفر با اعتبار هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان گفت: اعتبار عمرانی دور دوم سفر رییس جمهور بیش از سه برابر و از رقم سه هزار میلیارد تومان سفر اول به رقم بیش از ۱۰  هزار میلیارد تومان رسیده است و اختصاص این رقم برای امسال از نکات قابل توجه در اعتبارات عمرانی دور دوم سفر است
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به نیمه تمام بودن ۵۵۵ پروژه استان افزود: برای اتمام این تعداد ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در جلسات دور دوم سفر پیشنهاد شدکه بنا به پیشرفت فیزیکی هر پروژه این رقم پیشنهادی هزینه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران