Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز جشن دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با همه افت و خیزهای که در طول این ۴۳ سال با آن مواجه بوده و چالش‌های که دشمنان اسلام بر ما ایجاد کردند با بهره‌گیری از مبانی فکر و ایدئولوژی و با استعانت از مکتب اسلامی در مسیر اصلی ترسیم شده خویش قرار دارد و در حال تبیین اهداف اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنیم باید همه ابعاد این نظام را با همه ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار داریم با ظرافت و هنرمندانه به مردم جهان معرفی کنیم.

وی با اعلام اینکه در این ایام یادواره‌های متعددی در سطح مازندران در این ایام در دستور کار است، افزود: برنامه‌هایی توسط رده‌های مختلف سپاه کربلا در استان نیز پیش‌بینی شده است.

مسلمی از برگزاری رزمایش فضای مجازی ثامن ۱۸ که از ایام انتخابات ادامه پیدا کرده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی را در معاونت سیاسی سپاه کربلا با عنوان برنامه‌های روشنگری در بین اقشار مختلف بسیج و محلات را پیش‌بینی شده است.

وی از افتتاح مراکز رشد در شهرهای مختلف استان از جمله ساری و قائمشهر توسط معاون علم و فناوری سپاه کربلای استان خبر داد و اظهار کرد: مراکز علمی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران در همه شهرستان‌ گسترش می‌یابد همچنین برپایی اردوهای راهیان  پیشرفت دانشجویی با عنوان جشن پیشرفت و آبادانی در ایام دهه فجر برگزاری می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: در سطح استان در ایام دهه فجر به صورت متمرکز بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی از سوی سازمان بسیج مستضعفین برای مازندران در نظر گرفته شده است که در استان توزیع می‌شود.

مسلمی از راه‌اندازی کلینیک سیار گیاه‌پزشکی در سطح استان خبر داد و گفت: عوامل  این کلینیک برای توسعه بخش کشاورزی و مبارزه با آفات به اقصی نقاط استان مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش و تجلیل از مبارزان ایام انقلاب اسلامی را در دستور کار داریم که این برنامه توسط بسیج پیشکسوتان برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری برنامه‌های متعدد هنری و فرهنگی در سطح پایگاه‌های مقاومت استان خبر داد و افزود: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با اعلام اینکه ۶۱ عنوان برنامه در این ایام پیش‌بینی شده است، گفت: بیش از ۱۱ هزار برنامه در سطح بیش از ۴ هزار پایگاه در ایام دهه فجر در استان مازندران اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دهه فجر ۱۴۰۰ بیش از ۳۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی در ارتباط با مقابله با فساد، اظهار کرد: براساس قانون همه تلاش خودمان را برای مقابله با فساد در دستور کار داریم.

مسلمی با اعلام اینکه یکی از نگرانی‌ها بی‌ثباتی و ضعف نظارت در بازار است، گفت: البته مشکلات دیگری وجود دارد اما آنچه که امروز باعث نگرانی مردم شده وضعیت نامناسب در بازار است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران ایام الله دهه فجر طرح های اشتغالزائی فرمانده سپاه کربلا پیش بینی شده دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای ۱۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از برگزاری بیش از 120 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

وی افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از 8 تا 14 اردیبهشت به نام هفته‌ عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است که به این مناسبت بیش از 120 برنامه ویژه در استان برگزار می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار استاد شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

تجلیل از 110 مربی عقیدتی سیاسی خراسان جنوبی

طاهری تصریح کرد: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از 110 مربی عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌ها این هفته است.

به گفته وی وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی سپاه، ترویج و تبیین اعتقادات تقویت بنیه معنوی سپاه و  بسیجیان است و شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که سال گذشته این دوره ها با حضور 5 هزار و 100 نفر برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 320 نفر از دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند