Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:23:26 GMT

نخست‌وزیر نیوزیلند راهی قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۵۷۲۷

نخست‌وزیر نیوزیلند راهی قرنطینه شد

باشگاه خبرنگاران جوان - «جاسیندا آردرن» نخست وزیر نیوزیلند، پس از تماس با فردی مبتلا به ویروس کووید-۱۹، خود را قرنطینه کرده است.

طبق گزارش ایندیپندنت، دولت نیوزلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: «آردن پس از تماس با فردی مبتلا به ویروس کرونا در پرواز روز ۲۲ ژانویه خود، تصمیم گرفت تا روز سه‌شنبه هفته جاری در قرنطینه باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در حال حاضر تست‌هایی در حال انجام است تا مشخص شود ویروس کرونای این فرد از نوع اُمیکرون بوده یا خیر. پاسخ این تست روز یک‌شنبه اعلام خواهد شد.

همچنین پروازی که نخست‌وزیر نیوزلند در آن حضور داشت اکنون به وزارت بهداشت معرفی شده است تا مورد بررسی قرار گیرد.

بنا براعلام بیانیه دولت نیوزیلند، آردن اکنون هیچ علائمی ندارد و حال عمومی خوبی دارد، اما روز یک‌شنبه مجدد تست دیگری از او گرفته خواهد شد.

در این پرواز به غیر از آردن مقام‌های دیگر دولتی نیز حضور داشتند.

پیش از این جاسیندا آردرن اعلام کرده بود که مراسم ازدواج خود را به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی در پی شیوع سویه اُمیکرون در نیوزیلند، لغو کرده است.

نیوزیلند در راستای اعمال محدودیت‌های ضد کرونایی، تجمع بیش از ۱۰۰ نفر در صورت داشتن ماسک و بدون پذیرایی در مکان‌های بسته و تجمع ۲۵ نفر در صورت نداشتن ماسک و بدون واکسن را ممنوع کرده است.

همچنین این کشور استفاده از ماسک و محدودیت تجمعات را از نیمه شب یکشنبه به دلیل کشف موارد ابتلا به سویه جهش یافته امیکرون اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاسیندا آردرن شیوع کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان

نخست وزیر بورکینافاسو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ طی سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۱۱اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود