Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس اعلام کرد: وبینار مجازی «نقش فعالیت‌های داوطلبانه در توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی پاکستان» روز پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

در این نشست که ششمین پیش نشست همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی است، فیضه بشیر، استادیار و رئیس علوم کتابداری، کالج تحصیلات تکمیلی دولتی برای زنان شهر لاهور پاکستان؛ الماس خانم، استادیار دانشکده زبان، آموزش علوم اسلامی و شرقی، دانشگاه کالج دولتی شهر لاهور پاکستان و آشنا وسیم از دانشگاه کالج دولتی شهر لاهور پاکستان سخنرانی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبینار مجازی «نقش فعالیت‌های داوطلبانه در توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی پاکستان» به میزبانی شهر شیراز و به دبیری لیلی سیفی، دانشیار دانشگاه بیرجند و دبیر علمی همایش، برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۶ از طریق صفحه اسکای روم به آدرس skyroom.online/ch/farspl/farslib در این مراسم شرکت کنند.

همچنین این برنامه از صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir و صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است، پنج پیش نشست این همایش نیز تاکنون با موضوعات «اصول طراحی خدمت در کتابخانه‌های عمومی: توجه به نیاز و رضایت مشتری»، «رویکرد سیاستگذاران به توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»، «پیوند زیربنایی خدمات‌رسانی کتابخانه‌های عمومی با صلح و حقوق بشر»، «خدمات بازاریابی در کتابخانه‌های عمومی» و «طراحی خدمات فرانهادی» با حضور استادان ملی و بین المللی برگزار شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وبینار مجازی فعالیت های داوطلبانه توسعه خدمات کتابخانه های عمومی کشور پاکستان توسعه خدمات کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم