Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل حراست جمعیت هلال احمر گفت: در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که نیاز است با سرعت و دقت بیشتری در هلال احمر کار کرد و این موارد باید مورد تاکید در تمامی امور قرار گیرد.

وی افزود: با این وجود ضرورت دارد تا مراقبت و حفاظت نیز در جمعیت هلال احمر مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت همکاری تمامی ارکان جمعیت هلال احمر از اهمیت بسزایی برخوردار است. هم افزایی و همکاری امروز می تواند گره از مشکلات هلال احمر باز کند و موانع را از پیش رو بردارد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در ماه های اخیر فعالیت مجموعه هلال احمر به گونه ای بوده که نگاه ها را به خود تغییر داده است و از حمایت مردمی بیشتری برخوردار است. رئیس جمهوری نیز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا نیز توجه ویژه ای به هلال احمر داشتند و بر استفاده از ظرفیت های هلال احمر تاکید کردند.

کولیوند ادامه داد: امروز هلال احمر در مسیر پیشرفت، کار و تلاش قرار دارد و سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر تقویت شده و اعتماد عمومی به این مجموعه ارتقا یافته است. ما نیز به دنبال آن هستیم تا به صورت صحیح و صادقانه به مردم خدمت کنیم و در این مسیر از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش های سرپرست سابق اداره کل حراست جمعیت هلال احمر گفت: از زحمات آقای مومنی در اداره کل حراست قدردانی می کنیم و برای ایشان آرزوی توفیق داریم. خوشبختانه سرپرست جدید اداره کل حراست نیز آشنایی خوبی با وظایف هلال احمر دارد و می تواند این مجموعه را به محل امنی بدل کند تا با هم افزایی به اهداف جمعیت رسید.

برچسب‌ها پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر اداره کل حراست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) مختص دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح ماهر در رابطه با آشنایی با جمعیت هلال احمر، حفظ خونسردی در حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری، آشنایی با نقاط امن و نحوه پناه گیری و خروج ایمن می‌باشد که تا پایان سال تحصیلی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

جاهد ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی سند تحول بنیادین، مهارت آموزی و مهارت افزایی است که طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این دوره آموزش دو ساعته دانش آموزان به همراه اولیاء خود سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند و در مقابل حوادث ایمن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد