Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:48:45 GMT

فوری؛ میلاد سرلک از تیم ملی خط خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۸۴۹۷

فوری؛ میلاد سرلک از تیم ملی خط خورد

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شد و به همین منظور سه هفته دور از میادین خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"،میلاد سرلک که در اردوهای اخیر تیم ملی جایگاه ثابتی در لیست دراگان اسکوچیچ نصیب خود کرده بود، اکنون با مصدومیت در تمرین اخیر این تیم مواجه شده تا دیدار با امارات را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصدومیت هافبک دفاعی پرسپولیس از ناحیه همسترینگ بوده و احتمالا دست کم باید شاهد غیبت سه هفته‌ای او بود. این در حالی است که پرسپولیس بعد از دیدار مقابل امارات که با صعود شاگردان دراگان اسکوچیچ تشریفاتی شده، باید در دیدار سوپرکاپ به مصاف فولاد خوزستان برود و ستاره خط میانی خود را به همین دلیل در اختیار نخواهد داشت.

 

دیدار پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی در قالب سوپرکاپ قرار است با اعلام سازمان لیگ در تاریخ 18 بهمن برگزار شود و اکنون در شرایطی که سرخ‌ها وضعیت عجیبی را بعد از اعصاب و استعفای یحیی گل محمدی دنبال می‌کنند، با مصدومیت میلاد سرلک نیز یک چالش دیگر را نیز پیش روی خود می‌بینند.

 

مصدومیت میلاد سرلک می تواند منجر به خط خوردن او از لیست دیدار با امارات شود. این در حالیست که روز قبل نیز علیرضا بیرانوند به دلیل ابتلا به کرونا جای خود را به محمدرضا اخباری داده بود. سردار آزمون، مجید حسینی، مهدی قایدی، احمد نوراللهی و احسان حاج صفی دیگر نفراتی بودند که پیش از دیدار با عراق به دلیل مثبت شدن تست کرونا از لیست خط خورده بودند.

 

 

این جزو معدود تصاویر مربوط به تمرین روز گذشته میلاد سرلک در تیم ملی است که در پشت زمینه با پیراهن شماره 24 مشخص است. باید دید با احتمال خط خوردن این بازیکن از لیست تیم ملی اسکوچیچ کدام بازیکن را به اردو فرا خواهد خواند.

پرسپولیس تهران میلاد سرلک تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران میلاد سرلک تیم ملی ایران میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی را در جدول لیگ بیست و سوم تجربه می کنند. پرسپولیس در رده دوم برای سبقت از استقلال تلاش می‌کند تا بار دیگر به صدر جدول برسد.

در سوی دیگر میدان، نساجی مازندران با کسب ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول است تا سایه سقوط به لیگ دسته اول را احساس کنند. از این رو مالک باشگاه نساجی برای ارتقای روحیه شاگردان ساکت الهامی پاداش ویژه ای را در نظر گرفت تا در صورت کسب پیروزی و خروج از منطقه سقوط مبلغ قابل توجهی را به صورت نقد پس از پایان سوت مسابقه دریافت کنند.

پاداشی که حدودا سه برابر بردهای این تیم در فصل جاری خواهد بود تا نساجی با روحیه ای مضاعف برای دیدار با سرخپوشان آماده شوند. این در حالی است که پرسپولیس هنوز موفق به تسویه کامل با بازیکنان خود بابت پاداش بردهای نیم فصل دوم نشده است.

کد خبر 6097675

دیگر خبرها

  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید
  • بهرامی: سرلک کشتی‌گیری تمام عیار و بلوطِ ریشه‌دار ماست
  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری