Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  محمدمهدی رمضانی گفت: تمرینات تیم فوبال ذوب آهن از دیروز آغاز شد، که از امروز تمرینات فشرده‌ای را دنبال خواهند کرد تا قبل از دیدار با استقلال تهران به آمادگی کامل برسند.

بازیکنان تیم صبح امروز به سالن بدنسازی می‌روند و در نوبت عصر زیر نظر مهدی تارتار و کادرفنی در زمین چمن اصغر فروتن ادامه تمرینات را از سر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رمضانی می‌گوید مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از بررسی عملکرد بازیکنان و براساس نقاط ضعف و قوت تیم ذوب آهن، درخواست جذب تعدادی بازیکن جدید به باشگاه ارائه داده است که باشگاه به دنبال جذب آن‌ها است.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص بازی‌های تدارکاتی این تیم در نیم فصل گفت: تیم ذوب آهن طبق برنامه ریزی انجام شده هفته آینده دریک دیدار تدارکاتی به مصاف یک تیم لیگ برتری خواهند رفت.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با چهره‌ای متفاوت‌تر از نیم فصل اول، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهد یافت، تاکنون جدایی شهاب گردان از تیم ذوب آهن اصفهان قطعی و احتمال جدایی دو بازیکن تا سه روز دیگر نیز وجود دارد.
منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ذوب آهن استقلال تهران جذب بازیکن ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم

روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم