Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس برای رفع خواسته‌های سرمربی این تیم اقدام کرده و امیدوار است بتواند به زودی سه خواسته مهم گل‌محمدی را برآورده کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از استعفا از سرمربیگری تیم پرسپولیس، طی روزهای گذشته سه شرط اصلی برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس گذاشته و تا روز دوشنبه به مدیران این باشگاه برای برآورده شدن خواسته‌های خود فرصت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در روزهای نخست فعالیت خود با چالشی بسیار جدی مواجه شده، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فضای ملتهب هواداری علیه خود را حداقل با بازگشت گل‌محمدی کمی آرام کند، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. 

رساندن پرداختی بازیکنان به 50 درصد، تأمین زمین تمرین مناسب و جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی، سه خواسته مهم یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به تمرینات هستند که ظاهراً  مدیریت باشگاه فعالیت خود برای برآورده کردن خواسته‌های گل‌محمدی را آغاز کرده است.

بر همین اساس، با اعلام رضا درویش قرار است تا فردا حدود هشت الی 10 درصد دیگر قرارداد بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شود و دریافتی سرخپوشان به حدود 35 تا 40 درصد برسد. پرسپولیسی‌ها طی روزهای گذشته نامه‌نگاری‌هایی را نیز برای اجاره زمین نفت تهرانسر انجام داده‌اند و امیدوار هستند بتواند به زودی با اجاره این زمین یکی دیگر از دغدغه‌های کادرفنی سرخپوشان را هم برطرف کند.

همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این باشگاه در سومین اقدام خود براساس لیست اعلامی یحیی گل‌محمدی به باشگاه، نامه‌هایی را به طور رسمی به برخی باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان مدنظر گل‌محمدی ارسال کرده، اما تاکنون پاسخ مثبتی از هیچکدام از باشگاه‌ها دریافت نشده است. موضوعی که اکنون به مهمترین مشکل باشگاه تبدیل شده است و با توجه به شرایط مالی بسیار بد سرخپوشان، به نظر می‌رسد روزهای سختی در انتظار این باشگاه در نقل‌و‌انتقالات خواهد بود.

با این وضعیت باید دید باشگاه پرسپولیس تا فردا می‌تواند خواسته‌های گل‌محمدی را برطرف کند یا اینکه باید منتظر اتفاقات جدید در این باشگاه بود.

درویش: مشکلات را برای آسایش گل‌محمدی مرتفع می‌کنیم/ پنجره پرسپولیس دوشنبه باز می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال یحیی گل محمدی پرسپولیس فوتبال یحیی گل محمدی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند