Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:13:33 GMT

مسابقات اسپوکس کشور به میزبانی قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۲۶۶

مسابقات اسپوکس کشور به میزبانی قزوین برگزار می‌شود

فرهاد روستازاده پاشاکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با توجه به محدودیت های کرونایی با حداقل ظرفیت برگزار خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می کنیم حدود ۱۰۰ نفر شرکت کننده در این رقابت ها داشته باشیم که در قالب تیم های پنج نفره با یک مربی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

روستازاده اضافه کرد: تعداد تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هنوز نهایی نشده است ولی تاکنون استان های گیلان، مازندان، البرز، خراسان رضوی، سمنان، خوزستان، فارس، اصفهان، تهران و قزوین با دو تیم برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص استقبال از مسابقات، گفت:تاکنون دو لیگ کشوری را در قزوین میزبانی کرده ایم ولی با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی لیگ ها در این دوره از مسابقات شاهد استقبال خوب ورزشکاران هستیم.

روستازاده افزود: به رغم اعلام آمادگی استان ها و استقبال ورزشکاران مجبور هستیم به خاطر شرایط کرونا این رویداد را با محدودیت برگزار کنیم.

وی گفت : این رقابت ها در ورزشگاه شهید بابایی شهر قزوین با همکاری اداره ورزش و انجمن های ورزشی استان در بخش مردان برگزار خواهد شد.

رشته ورزشی اسپوکس، برگرفته از سلاح های ایرانی و ابزارهای جنگی به صورت ایمن شده است و رقابت های آن در قالب فرم های با سلاح و بی سلاح برگزار می شود.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون ورزش های رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون ورزش های رزمی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون ورزش های رزمی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود