Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:55:53 GMT

شاخص بورس بیش از ۲۵ هزار واحد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۴۳۱

شاخص بورس بیش از ۲۵ هزار واحد رشد کرد

به گزارش ایرنا، در معاملات امروز (یکشنبه) بیش از پنج میلیارد و ۶۳۹ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۹ هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با ۲ هزار و ۶۱۹ واحد افزایش به ۳۲۷ هزار و ۷۵۵ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با یک ‌هزار و ۶۴۴ واحد رشد به ۲۰۵ هزار و ۷۰۹ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص بازار اول، ۲۳ هزار و ۴۳۵ واحد و شاخص بازار دوم، ۳۶ هزار و ۹۷۸ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین همه نمادها، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۲ هزار و ۶۷۵ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس (فارس) با ۲ ‌هزار و ۵۰۹ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک هزار و ۹۷۶ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۷۹۸ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و ۴۴۸ واحد، شرکت سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با یک هزار و ۷۹ واحد و نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۱۷ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل، صنعت غذایی کورش (غکورش) با ۱۴۹ واحد، صنعتی بهشهر (غبشهر) با ۸۲ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۵۹ واحد، پدیده شیمی قرن (قرن) با ۴۲ واحد، گروه صنعتی پاکشو (پاکشو) با ۳۵ واحد و سیمرغ (سیمرغ) با ۳۵ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد پالایش نفت بندرعباس (شبندر)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، ایران خودرو (خودرو)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، سایپا (خساپا) و پتروشیمی نوری (نوری) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه فرآورده نفتی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۷۳۲ میلیون و ۴۹۶ هزار برگه سهم به ارزش چهار هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

امروز شاخص فرابورس بیش از ۱۷۳ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۱۷ هزار و ۵۲۹ واحد ثابت ماند.

نمادهای پلیمر آریا ساسول (آریا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، بیمه پاسارگاد (بپاس)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) و شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا) تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند.

همچنین صنعتی مینو (غصینو)، کلر پارس (کلر)، صنایع مادیران (مادیرا)، ریل پرداز نوآفرین (حآفرین) و صنعتی بهپاک (بهپاک) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.     

برچسب‌ها بازار سهام فرابورس بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار سهام فرابورس بورس بازار سهام فرابورس بورس سازمان بورس و اوراق بهادار شاخص فرابورس یک هزار بر شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (یک شنبه ۹ اردیبهشت) ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحد افت کرد و در کانال دو میلیون ۲۸۴ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۸۷ درصد ریزش کرد.


شاخص هم وزن ۰.۹۸ درصد افت کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.


در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار میلیارد ریال انجام شد.


در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.


در مقابل نماد‌های حکشتی و وامید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.


شاخص کل فرابورس افت ۰.۹ درصدی را تجربه و در کانال ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس