Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت: می‌توانیم در این جام جهانی خیلی محکم‌تر قدم برداریم و از این مرحله به مرحله بعدی برویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی فدراسیون فوتبال؛ مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی‌پوش فوتبال کشورمان پیرامون شرایط مصدومیتش اظهار داشت: تمریناتم خیلی خوب است و کارهای پا به توپم را شروع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دو یا سه هفته دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم و برای بازی کردن آماده شوم.

وی در ادامه بیان داشت: باکیفیتی که بازیکنان دارند و درایت کادرفنی و مدیریت، نشان دادیم می‌توانیم راحت بازی‌ها را ببریم و به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کنیم. به تمام ایرانی‌ها داخل و خارج از کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم تیم خوبی برای جام جهانی بسازیم و دل مردم را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال درباره هدف صعود از دور گروهی جام جهانی قطر عنوان داشت: با کیفیتی که بازیکنان نشان دادند و شرایطی که در محیط تیم حاکم است، این هدف دور از دسترس نیست. ما نشان دادیم که مرد روزهای سخت هستیم. در دور قبلی جام جهانی هم با وجود گروه سختی که داشتیم، می‌توانستیم به مرحله بعد برویم.

پورعلی‌گنجی در پایان گفت: بازیکنان تیم ملی به نسبت دوره قبل عاقل‌تر، بالغ‌تر و باتجربه‌تر شده‌اند. می‌توانیم در این جام جهانی خیلی محکم‌تر قدم برداریم و از این مرحله به مرحله بعدی برویم و برای اولین بار تاریخ‌سازی و دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد