Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده ها حاکی از آن است رشید مظاهری برای پیوستن به فولاد اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری، دروازه بان استقلال از مدتی پیش مورد توجه باشگاه فولاد قرار گرفته بود اما چون او تمایل داشت به سپاهان یا پرسپولیس برود به درخواست این باشگاه پاسخ مشخصی نداد.

حالا شایعه شده بعد از اینکه مظاهری متوجه شد باشگاه استقلال رضایتنامه او را بی قید و شرط صادر نمی کند و او نمی تواند به سپاهان و پرسپولیس برود، راضی شده است به جمع شاگردان جواد نکونام بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که فولاد تصمیم دارد شهاب گردان را به خدمت بگیرد و جالب اینکه گردان امروز با فولاد تمرین هم کرد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا نکونام همچنان تمایلی به جذب مظاهری نشان می دهد یا نه.

 

بیشتر بخوانید:

شهاب گردان در تمرین فولاد حاضر شد

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه

گردان‌های المجاهدین اعلام کرد مبارزان این جنبش نیرو‌های دشمن صهیونیستی را در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه با خمپاره هدف قرار دادند.

طبق گزارش العهد، رسانه‌های عبری اعلام کردند تعداد کشته شدگان ارتش در عملیات «نتزاریم» به چهار تن افزایش یافت.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: در یک کمین مقاومت در نزدیکی نتزاریم در غزه ۲ سرباز کشته و هشت نفر زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع یک حادثه «سخت» در غزه خبر داده بودند که منجر به کشته شدن ۲ سرباز ذخیره از لشکر ۹۹ و مجروح شدن شدید هشت نفر دیگر شد.

این رسانه‌ها اشاره کردند: تعدادی از سربازان با هلیکوپتر از محل منتقل شدند و برخی دیگر همچنان در حال مداوا در میدان بودند.

گردان‌های القسام هم اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • تصویر سخنگوی گردان‌های القسام در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید