Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:36:37 GMT

تاکید ویژه رهبری بر افزایش بهره وری آب

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۲۰۶۰

تاکید ویژه رهبری بر افزایش بهره وری آب

محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به جزئیات دیدار امروز مقام معظم رهبری با تولیدکنندگان با بیان اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب همواره مایه امید و دلگرمی تولیدکنندگان است، اظهار داشت: در این دیدار تولیدکنندگان حوزه‌های مختلف حضور داشتند و در جریان آن چند تن از تولیدکنندگان بخش کشاورزی نیز صحبت و مسائل مربوط به حوزه کشاورزی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برومندی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در این دیدار از زبان تولیدکنندگان نمونه کشاورزی در جریان روند تولید، ظرفیت‌ها و چالش‌های بخش قرار گرفتند، افزود: رهبر انقلاب در این دیدار بر عدم دخالت دولت در بخش تولیدات کشاورزی تاکید داشتند و عنوان کردند بخش خصوصی باید در این حوزه قدرت بگیرد و دولت تنها نقش سیاستگذاری، ریل گذاری، حمایت، هدایت و نظارت را بر عهده داشته باشد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: رهبر انقلاب همچنین بر نگاه به تولید داخل و ظرفیت‌های درونی تاکید داشتند و خواستار رفع موانع تولید شدند. همچنین از مسئولان دولتی خواستند نقش مانع زدایی تولید و پشتیبانی از آن را داشته باشند. علاوه بر این رهبر انقلاب بر افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی تاکید ویژه داشتند.

به گفته برومندی، در این دیدار تولیدکنندگانی از حوزه‌های مختلف کشاورزی از جمله دام و باغبانی صحبت کردند و رهبر انقلاب را در جریان امور قرار دادند.

کد خبر 5412655 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران بورس بانک مرکزی وزارت جهاد کشاورزی سید احسان خاندوزی قیمت دلار بازار سرمایه سید جواد ساداتی نژاد گمرک قیمت نفت نهضت ملی مسکن سازمان بورس و اوراق بهادار رستم قاسمی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد

به گزارش «تابناک»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است