Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد خبری گروه مالی گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، قائم مقام وزارت میراث فرهنگی در جریان بازدید از غرفه بانک گردشگری از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی به فعالان حوزه گردشگری در کشور آشنا شد.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان این بازدید گفت: بانک گردشگری یک بانک تخصصی است که با داشتن نیروهای مجرب و کارشناسی، در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی به فعالان حوزه گردشگری و هتلداری خدمات مطلوبی را ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اصغر شالبافیان افزود: بانک گردشگری بانک عامل صندوق توسعه ملی است و از محل تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور به فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی با معرفی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تسهیلات پرداخت می کند.
مسئولان غرفه بانک گردشگری نیز با تشریح فعالیت های بانک گردشگری اعلام کردند که بانک گردشگری برای فعالان این صنعت هم بسته های اعتباری و هم خدمات بانکی متناسب با نیاز آنان درنظر گرفته و تسهیلات مورد نظر را اعطا می کند.
این گزارش حاکیست: بتازگی با امضای قراردادی بین بانک گردشگری و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، 5000 میلیارد ریال تسهیلات در بخش تولید، اشتغال و کارآفرینی به متقاضیان معرفی شده از سوی این وزارتخانه پرداخت می شود.
دستاورد شرکت‌ها و واحدهای گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در فضایی به مساحت 450 مترمربع در سالن 38 نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شده است.
علاقه مندان می توانند برای آشنایی بیشتر با خدمات بانک گردشگری به سالن 38 پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مراجعه کنند.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 9 تا 12 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر تسهیلات گروه مالی گردشگری بانک گردشگری مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته گردشگری و صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی بانک گردشگری خدمات بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا زارعی عصر یکشنبه در گفت‌وگوبا خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستاهای شهرستان قروه بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش‌آباد قروه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی قروه و یگان شهرستان و پس از بازدید از منزل شخصی، ٣ نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ٢ متر و عمق ١٥ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضائی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ٠٨٧٣٣١٧٨٨٥٥ گزارش و ما را در حفاظت از این سرمایه ملی یاری نمایند.

کد خبر 6097611

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند