Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:44:41 GMT

دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۲۶۲۴

دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در ایلام

سرهنگ قدرت حیدری‌زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام عصر امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طرح ارتقا امنیت عمومی با بهره گیری از توان و امکانات موجود به منظور برقراری امنیت پایدار در محلات جرم خیز شهر ایلام در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تقویت گشت‌های انتظامی در ساعات پیک وقوع جرم و بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق سابقه دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیسی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: کشف ۲ دستگاه خودرو مسروقه، دستگیری ضارب چاقوکشی، دستگیری عامل تیراندازی، پلمپ یک واحد صنفی غیرمجاز، ضبط ۳۵ حلقه قلیان، جمع آوری ۵ معتاد متجاهر، توقیف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه  متخلف و هنجارشکن و کشف مقادیری مواد مخدر از ۲ سوداگر مرگ از دیگر اقدامات پلیس شهرستان ایلام در اجرای این طرح بود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سارق کشف سرقت سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد