Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:31:00 GMT

سلام فاضلی به فرمانداری بیرجند و خداحافظی ناصری

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۴۲۵۴

سلام فاضلی به فرمانداری بیرجند و خداحافظی ناصری

به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری بیرجند با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مراسم تودیع و معارفه فرماندار بیرجند انجام شد.

علی ناصری فرماندار سابق بیرجند در این مراسم با اشاره به خدمات ارائه شده از جمله آبرسانی و تأمین برق مناطق روستایی، آسفالت راه‌های روستایی و … به جایگاه اول فرمانداری بیرجند در سه دوره متوالی در بین فرمانداری‌ها و رتبه اول جذب تسهیلات اشتغال در سال‌های ۹۶ تا ۹۹ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت بالاترین جذب تسهیلات اشتغال کمیته امداد و تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر بیش از ۴۵ میلیارد تومان، بهترین نظارت در این حوزه، جذب تسهیلات کرونا، بالاترین تعهدات اشتغال و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد انجام شد و شاهد ایجاد ۱۷ هزار فرصت شغلی بودیم.

کاهش نرخ بیکاری

ناصری با اشاره به کاهش نرخ بیکاری از ۱۱ درصد سال ۹۵ به ۶.۹ درصد سال ۹۸ و ۹۹ از کاهش معوقات کارگری از ۱۷ میلیارد تومان نفر ثبت کارگری سال ۹۸ به میزان ۷ میلیارد تومان خبر داد و افزود: ارائه اینترنت نسل سه و چهار، برخورداری ۳۵ روستا از دفاتر پیشخوان و ۲۰ روستا از پست بانک، ثبت جهانی روستای خراشاد، احداث سه باب کتابخانه، ساخت بیش از ۲۰۰ کلاس درس، برخورداری حدود ۱۰۰ درصد مناطق روستایی از برق، رسیدن ضریب آبرسانی از ۷۱ به بالای ۸۵ درصد و، اولین شهرستان در تصویب پروژه‌های باز آفرینی شهری و … از جمله اقدامات انجام شده در دوران تصدی است.

ایجاد شهرک آی تی برای شهر بیرجند انجام شد

به گفته ناصری ۹۷ درصد خانوارهای روستایی برخوردار از نعمت گاز، افزایش گاز رسانی به واحدهای صنعتی از ۱۰۸ واحد به ۳۹۲ واحد، ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی احداث شده و احداث ۱۵ کیلومتر دیگر تا پایان سال از دیگر اقدامات در این دوران است.

وی که بیشترین دوران تصدی فرمانداری بیرجند را از حدود ۶ سال گذشته به عهده داشته است در پایان با اشاره به ۵۰ میلیارد تومان میانگین اعتبارات تخصیصی فرمانداری بیرجند برای توسعه و آبادانی مرکز استان از استاندار خواستار افزایش این اعتبارات که از محل تملک دارایی استان تأمین می‌شود، شد.

در پایان مراسم از زحمات فرماندار سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد و فاضلی فرد به عنوان فرماندار جدید بیرجند معرفی شد.

کد خبر 5412720

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بیرجند علی ناصری بیرجند مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک قزوین واکسن کرونا مشهد فرمانداری بیرجند میلیارد تومان انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور