Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ظرفیت شهرک صنعتی شماره یک بروجرد تقریباً تکمیل‌شده است.

بختیار رازانی در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از واحدهای صنعتی و پروژه‌های در دست اجرای شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجرد که امروز دهم بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: در این بازدید که با حضور ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، منعمی فرماندار بروجرد، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری و منصوری رئیس سازمان صمت لرستان انجام شد از امکانات زیرساختی شهرک صنعتی بروجرد ۱ و پروژه‌های در دست اجرا، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرک قرار گرفته و همچنین از واحدهای صنعتی ذوب‌آهن پولاد پاسارگاد، واحد در دست‌ساخت پلاستیک‌کاران اطلس زاگرس و فاز توسعه شهرک صنعتی بروجرد ۱ و همچنین از اراضی مورد نظر جهت احداث شهرک صنعتی بروجرد ۳ بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی در اولویت اصلی این شرکت است، تصریح کرد: برای انتخاب زمین صنعتی باید محلی در نظر گرفته شود که در زمینه وجود معارض با کمترین مشکل مواجه شویم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با تأکید بر اهمیت احداث شهرک صنعتی شماره سه بروجرد خاطرنشان کرد: ظرفیت شهرک صنعتی شماره یک بروجرد تقریباً تکمیل شده است.

ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان نیز در این بازدید، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در بروجرد و در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، تلاش شده تا با احیا واحدهای راکد که در سالهای اخیربا مشکلاتی مواجه شده‌اند ضمن راه‌اندازی مجدد این واحدها در زمینه افزایش تولید و اشتغال مجدد کارگران اقدامات لازم را انجام دهد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس نیز در این بازدید خاطرنشان کرد: احداث شهرک صنعتی شماره ۳ بروجرد با توجه به قابلیت‌های بروجرد در حوزه صنعت، قرارگیری در شاهراه ارتباطی و همچنین شرایط موجود سرمایه‌گذاری در این شهرستان به‌عنوان مطالبه مردمی از سوی نمایندگان مردم در مجلس مطرح شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی بروجرد شهرك صنعتي اشترینان عباس گودرزی شهرک صنعتی شماره شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر امام جمعه بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده با اشاره به روز ملی خلیج‌فارس، اظهار کرد: استقلال، امنیت و راهبرد امنیتی ایران عزیز امروز در پرتو نام بزرگ خلیج‌فارس شکل می‌گیرد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) که فردی علم دوست هستند بارها فرموده‌اند که: «تا نفس دارم از جامعه نخبگانی حمایت خواهم کرد.» امروز هم اگر می‌بینید کشور ما در عرصه‌های علمی دارای جایگاه خوبی است به خاطر حمایت‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف خطاب به مسئولین مختلف کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که در سطح جهان رتبه ۱۶ عرصه تحقیقات و پژوهش را داریم، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه جایگاه اول تحقیقات و پژوهش را دارد اما این مهم کشور را قانع و راضی نمی‌کند؛ بلکه تلاش نخبگان باید به‌گونه‌ای باشد که این تحقیقات و پژوهش به سمت تولید ثروت برود.

حجت‌الاسلام والسلمین عبادی‌زاده عنوان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان را باید به صورت هدفمند و متناسب با نیاز و ظرفیت‌های منطقه توسعه داد و دولت باید در این مسیر حمایت ویژه را در دستور کار قرار دهد.

وی ضمن طرح ایده راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در دل شهرک‌های صنعتی هرمزگان، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید به صورت جدی برای رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان اهتمام داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های موضوعی اختراعات در سال‌های آینده، تصریح کرد: جشنواره‌های تجاری‌سازی پژوهش و فناوری به صورت سالیانه و مستمر در استان هرمزگان برگزار شود تا صاحبان ثروت و ایده در کنار یکدیگر اتفاقات بزرگی رقم بزنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به پایین بودن قدرت رقابت محصولات صادراتی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند و سعی کنند چالش‌های موجود در بخش‌های بسته‌بندی، ارائه، بازاریابی و … در حوزه صادرات را برطرف کنند تا محصولات استان هرمزگان رقیب جدی محصولات کشورهای خارجی باشد.

وی، نخبگان و سرمایه‌گذاران را ۲ بال پیشرفت کشور دانست و عنوان کرد: اگر دولت سیزدهم به واسطه اهمیت علم و دانش در کنار مجوزهای که برای سرمایه‌گذاران صادر می‌شود، حضور نخبگان و پژوهشگران را به عنوان شرط تحقق مجوزها قرار دهند؛ تا صاحبان صنایع و معادن از حضور نخگبان در مجموعه خودشان به صورت جدی و نه به صورت نمادین استفاده کنند.

کد خبر 6093151

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد