Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با اشاره به تنش و قطعی آب در شهرکرد، گفت: آبفا می‌توانست قبل از اینکه مشکل ایجاد شود پیش‌بینی لازم را انجام دهد که کم کاری کرده بنابراین باید در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف کند. - اخبار استانها -

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درشهرکرد، با بیان اینکه روزهای گذشته شاهد مشکلاتی در بحث تامین آب شهرکرد بوده که مدیریت آبفای استان باید پاسخگوی این مسائل به وجود آمده باشد، اظهار داشت: از سال گذشته به وزارت نیرو تاکید شد که باید پروژه آب شرب نیمی از جمعیت استان سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال گذشته اصرار بر تکمیل پروژه آبرسانی بن-بروجن بود چرا که پیش بینی‌ می‌شد با توجه به مشکلات در دبی آب چشمه کوهرنگ، شهرکرد با تنش آبی جدی مواجه شود، سال گذشته بالغ بر 1 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه آبرسانی نیمی از جمعیت استان اخذ شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه بن-بروجن از نظر پیشرفت فیزیکی مطلوب است اما آبفای استان چهارمحال و بختیاری باید قبل از پیش آمدن چنین حوادثی مانند قطعی آب در شهرکرد، آن‌ها را پیش بینی می‌کرد، اما متاسفانه امروز با کوتاهی آبفای استان شاهد تنش آبی در شهرکرد هستیم.

وی با تاکید بر مطالبه جدی از مدیریت آبفای استان چهارمحال و بختیاری، گفت: آبفای استان باید سریعا مسئله آب شهرکرد برطرف کند، با توجه به پیش بینی‌های انجام گرفته از سال گذشته و ظرفیت‌های آبفای استان می‌توانست با اقدام به موقع اجازه رخداد چنین مسئله‌ای را در شهرکرد ندهد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: آبفای استان باید پیگیری جدی خود را در این زمینه داشته باشد تا آب مورد نیاز شهرکرد از طریق پروژه آبرسانی بن_بروجن با همکاری آب منطقه‌ای و انتقال آب مازاد آبفا از سایر شبکه‌های آبرسانی از جمله تصفیه خانه‌ها صورت گیرد.

دلایل قطعی آب شرب شهرکرد ویژه پیگیری شود/ پاسکاری مسئولان مشکل ساز شدایجاد پارکینگ‌های طبقاتی در شهرکرد اولویت شهرداری باشدمجموعه چندمنظوره گردشگری فرهنگی و خدماتی در شهرکرد احداث می‌شود

راستینه در پایان با مکلف کردن آبفای استان در رفع مسائل به وجود آمده آبی، خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرهای شهرکرد، بن و برخی از روستاهای سامان با تنش‌های جدی آبی مواجه است که پروژه بن_بروجن این تنش‌های آبی را برطرف می‌کند اما آبفا تا زمان اجرای پروژه بن_بروجن باید از طرق مختلف نسبت به رفع تنش آبی این شهرها اقدام کند.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبفای استان سال گذشته پیش بینی پروژه آب بن بروجن پروژه بن قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،واحد سرپرست کانون پرورش فکری استان گفت: ساخت مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن ضروری است.
کرمی فرماندار بروجن هم گفت:یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه برای ساخت نخستین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص می‌یابد.

دیگر خبرها

  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن